Την Πέμπτη 19 και την Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2015, πραγματοποιήθηκε οδοντιατρικός έλεγχος των παιδιών προσχολικής ηλικίας της ΕΛΕΠΑΠ Βόλου, σε συνεργασία με το Εργαστήριο Παιδοδοντιατρικής της Οδοντιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Ο οδοντιατρικός έλεγχος είχε ως στόχο την καταγραφή της στοματικής υγείας των παιδιών και την ενημέρωση των γονέων και των θεραπευτών για την πρόληψη της στοματικής υγείας των παιδιών και την καθημερινή φροντίδα των δοντιών τους προσαρμοσμένη στις ανάγκες τους.
Σε συνέχεια της κλινικής εξέτασης έγινε επίδειξη στοματικής υγιεινής με τη χρήση οδοντόβουρτσας και δόθηκε γραπτή ενημέρωση των γονέων για την κατάσταση της στοματικής υγείας των παιδιών τους.
Η Τοπική Διοικούσα Επιτροπή ευχαριστεί θερμά τους επισκέπτες οδοντιάτρους και τη Διευθύντρια του Εργαστηρίου κ. Λίζα Παπαγιαννούλη για τη σημαντική προσφορά.































