Οι «Δρόμοι Ανατροπής» για την καύση ελαστικών σε βιομηχανία του Βόλου

Ο δημοτικός σύμβουλος με την παράταξη "Δρόμοι Συνεργασίας" γιατρός Ματθαίος Δραμητινός
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Αύριο Παρασκευή στην επιτροπή ποιότητας ζωής του Δήμου Βόλου, ζητείται η γνώμη του ΔΣ του δήμου βόλου επί της μελέτης περιβαλλοντολογικών επιπτώσεων για την καύση ελαστικών ως καύσιμου στην παραγωγή ασβέστου από την ΘΕΣΣΑΛΙΚΗ ΑΣΒΕΣΤΟΠΟΙΑ- CaO HELLAS ΑΒΕΕ στην Β ΒΙΠΕ Βόλου.

Όπως αναφέρει ο Δημοτικός σύμβουλος και γιατρός Ματθαίος Δραμητινός «εμείς στους «Δρόμους Συνεργασίας, Ανατροπής και Αλληλεγγύης», έχοντας τη γνώση για την καύση των ελαστικών, γνωρίζοντας τον τρόπο παραγωγής των διαφόρων περιβαλλοντολογικών μελετών, την ελαφρότητα των ελκτικών μηχανισμών στον έλεγχο καλής λειτουργίας των σακοειδών φίλτρων, θα θέλαμε να επισημάνουμε στους δημοτικούς συμβούλους του Βόλου ότι οι διοξίνες, τα μικροσωμάτια PM10, PM 2,5 και τα αέρια οξείδια των βαριών μέταλλων δεν εγκλωβίζονται τα τάχαμου δήθεν φίλτρα παλαιού τύπου ασβεστάδικου, εισπνέοντας στους πνεύμονες των παιδιών μας, προκαλώντας καρκίνο, χρόνια αποφρακτική πνευμονοπάθεια και σε τυχερούς μόνο αλλεργίες».

Καταλήγοντας ο κ. Δραμητινός αναφέρει ότι «δεν το καταψηφίζουμε απλά, ενημερώνουμε τους συμπολίτες μας και όσους δεν γνωρίζουν, αλλά ψηφίζουν, με την απλή λογική, το κέρδος των λίγων δεν μπορεί να σκοτώνει εμάς και τα παιδιά μας».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.