Ολοκληρώθηκε η διαδικασία, έκλεισαν οι κάλπες

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Έκλεισαν πριν από λίγα λεπτά της ώρας οι κάλπες καθώς ολοκληρώθηκε η εκλογική διαδικασία και στη Μαγνησία.

Τα προβλήματα αφορούσαν κυρίως την απουσία μελών της Εφορευτικής Επιτροπής, κάτι που δημιούργησε ουρές ψηφοφόρων στα εκλογικά κέντρα. Αρκετές εφορευτικές επιτροπές που αποτελούνται από τέσσερα τακτικά και τέσσερα αναπληρωματικά μέλη, ήταν ελλειμματικές με αποτέλεσμα να ταλαιπωρηθούν οι πολίτες.

Οι δικαστικοί αντιπρόσωποι βρίσκονταν όλοι στις θέσεις τους, ενώ όσον αφορά στο εκλογικό υλικό διανεμήθηκε κανονικά χωρίς προβλήματα. Νωρίς το απόγευμα γύρω στις 6 σε κάποια εκλογικά τμήματα της Ν. Ιωνίας ζητήθηκε επιπλέον εκλογικό υλικό για το κόμμα ΑΝΤΑΡΣΥΑ.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.