Ο Γιάννης Γρηγορίου επανεξελέγη πρόεδρος του Συλλόγου Ιδιοκτητών Καφέ, Μπαρ και Εστίασης Ν. Μαγνησίας, μετά τη συγκρότηση σε σώμα της νέας Διοίκησης, που αναδείχτηκε μετά τις πρόσφατες εκλογές.
Η σύνθεση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου είναι:
Πρόεδρος Γιάννης Γρηγορίου, αντιπρόεδρος Γιώργος Βάρης, β’ αντιπρόεδρος Θεολόγης Σούγγαρης, γραμματέας και υπεύθυνος Τύπου Κώστας Μπίσδρας και ταμίας Κώστας Μπούρχας.
Η θητεία του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου, είναι διετής.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































