Έφυγε από τη ζωή 45χρονη μητέρα δύο παιδιών από καρκίνο

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Από καλπάζουσα μορφή καρκίνου, έφυγε από τη ζωή σήμερα τα ξημερώματα, σε ιδιωτική κλινική του Βόλου, όπου νοσηλεύονταν το τελευταίο διάστημα, μια 45χρονη γυναίκα, παντρεμένη και μητέρα δύο κοριτσιών, κάτοικος – εν ζωή – Βόλου.

Η άτυχη Ελένη Μανωλιού – Μπουντούκου, έμενε στη συνοικία Ν. Δημητριάδας, ήταν παντρεμένη με γνωστό αλιέα – ιδιοκτήτη αλιευτικού σκάφους και ήταν μητέρα δύο κοριτσιών, ενώ προβλήθηκε από την επάρατο εδώ και δύο μήνες.

Η εξόδιος ακολουθία της άτυχης γυναίκας, θα γίνει στις 4.30 σήμερα το απόγευμα, από τον Ιερό Ναό Αγ. Δημητρίου.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.