«Πήγαν με φορτηγό να πάρουν πράγματα απ ΄το 1ο ΕΠΑΛ Βόλου»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
Όπως καταγγέλλουν καθηγητές και γονείς

«Πήγαν με φορτηγό να πάρουν πράγματα απ ΄το 1ο ΕΠΑΛ Βόλου», όπως καταγγέλλουν καθηγητές και γονείς. Πιο συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται μεταξύ άλλων σε σχετική ανακοίνωση, «σήμερα το πρωί ένα φορτηγό με τρεις άνδρες πήγε στο Καρτάλειο διδακτήριο. Οι πληροφορίες λένε ότι οι εργάτες είχαν εντολή από τον πρόεδρο της Σχολικής Επιτροπής Δευτεροβάθμιας κο Γαλάτη να σπάσουν τις κλειδαριές των ντουλαπιών του 1ου ΕΠΑΛ Βόλου που βρίσκονται στο Γυμναστήριο του Καρταλείου και να μεταφέρουν το περιεχόμενο σε άλλους χώρους. Με παρεμβάσεις του ΔΔΕ και της Προέδρου του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου ΕΠΑΛ Βόλου κας Θεοδώρου στην πρόεδρο της Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας του Δήμου Βόλου το φορτηγό έφυγε χωρίς να πάρει πράγματα».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.