Παράσταση διαμαρτυρίας πραγματοποίησαν σήμερα το πρωί οι συνταξιουχικές οργανώσεις της Μαγνησίας, διεκδικώντας ένα σύγχρονο σύστημα υγείας ζητώντας άμεσες προσλήψεις προσωπικού στο Νοσοκομείο μόνιμου ιατρικού, βοηθητικού, τεχνικού και διοικητικού προσωπικού και επαρκή χρηματοδότηση για τη λειτουργία του Νοσοκομείου, ΠΟΕΔΥ και των Κέντρων Υγείας.
Οι συνταξιούχοι, συγκεντρώθηκαν στην είσοδο του Νοσοκομείου και αντιπροσωπεία τους παρέδωσε υπόμνημα στον διοικητή του Νοσοκομείου Κώστα Καραμπάτσα, που δήλωσε συμπαραστάτης στα αιτήματά τους.
Στο υπόμνημα που παρέδωσαν οι συνταξιουχικές οργανώσεις στη Διοίκηση ζητούν άμεσα προσλήψεις του αναγκαίου προσωπικού, ιατρών, νοσηλευτών, σταθερής, πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης και να μονιμοποιηθούν όλοι οι εργαζόμενοι με ελαστικές σχέσεις εργασία οι εργαζόμενοι στα ιδιωτικά συνεργεία χωρίς όρους και προϋποθέσεις.
Ακόμη, ζητούν να καταργηθούν όλες οι πληρωμές των ασθενών, οι εισφορές στον κλάδο υγείας, κανείς να μη μείνει ανασφάλιστος άνεργος και τα μέλη της οικογένειάς του χωρίς δωρεάν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, με ευθύνη του κράτους χωρίς καμία προϋπόθεση. Οι συνταξιούχοι ζητούν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη και όλες οι παροχές των ασφαλιστικών ταμείων να περάσουν στην αποκλειστική ευθύνη του κράτους, με πλήρης χρηματοδότηση και να καταργηθεί η επιχειρηματική δράση.
Τέλος, οι συνταξιούχοι ζητούν κατάργηση των 5 € και του 1 € ανά συνταγή και κάθε πληρωμής για ιατρικές και εργαστηριακές εξετάσεις, φάρμακα, θεραπείες, υγειονομικό υλικό και τεχνικά βοηθήματα και ένα ενιαίο, καθολικό, αποκλειστικά δημόσιο και δωρεάν σύστημα υγείας – πρόνοιας, με πλήρη χρηματοδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό.
Ο διοικητής του Νοσοκομείου Κώστας Καραμπάτσας δήλωσε ότι η αγωνία των συνταξιούχων είναι η αγωνία των ανθρώπων του μόχθου και των ανθρώπων της κοινωνίας, για ποιοτικό δημόσιο σύστημα υγείας, με παροχές αντάξιες αυτών που δικαιούται ένας πολίτης σε ένα σύγχρονο κράτος και μια κοινωνία του 2015.
«Τα αιτήματά τους είναι απόλυτα κατανοητά και σεβαστά, αυτή είναι η δική μας μέριμνα και ο δικός μας καθημερινός αγώνας, να κάνουμε ότι είναι δυνατόν για να εξασφαλίσουμε αξιόπιστες λύσεις με προσωπικό, με εξοπλισμό, με μηχανήματα και ότι πρέπει να έχει ένα σύγχρονο Νοσοκομείο που εξυπηρετεί τις ανάγκες μιας μεγάλης περιοχής, όπως η Μαγνησία», ανέφερε.
Η δουλειά μας είναι να είμαστε στην πρώτη γραμμή στα αιτήματα των πολιτών και της κοινωνίας, γιατί το δημόσιο σύστημα υγείας χρειάζεται την κριτική, την καλόπιστη στήριξη και τη συλλογική δουλειά όλων μας,, κατέληξε ο κ. Καραμπάτσας.





























