“Πράξη απάνθρωπη η διακοπή νερού σε άνεργο”

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
"Δεν είναι φιλανθρωπικό ίδρυμα" απάντησαν στον συμπολίτη που επιχείρησε να κάνει κατάληψη διαμαρτυρίας

Ως πράξη απάνθρωπη και αντισυνταγματική η διακοπή υδροδότησης
σε άνεργο συμπολίτη μας”, χαρακτηρίζει ο πολίτης που επιχείρησε να κάνει χθες κατάληψη στο γραφείο του
αντιπροέδρου της ΔΕΥΑΜΒ μετά τη διακοπή του νερού σε άνεργο γείτονά του .
Όπως τονίζει σε γραπτή του απάντηση μέσω των ΜΜΕ, “είναι ψέμα ότι έσπασα την πόρτα του αντιπρόεδρου της ΔΕΥΑΜΒ. Από γραφείο
σε γραφείο αναζητούσαμε κάποιον αρμόδιο για να αναζητήσουμε μία λύση για την
επανασύνδεση του νερού.
Ο Γεν. Διευθυντής απουσίαζε, ενώ ο αναπληρωτής του δήλωνε αναρμόδιος. Ο
αντιπρόεδρος που επίσης απουσίαζε και ενημερώθηκε τηλεφωνικά από τη γραμματέα
του , αλλά αρνήθηκε να μας μιλήσει και είπε να τον επισκεφτούμε … από βδομάδα.
Αναζητήσαμε κατόπιν επανειλημμένα τον πρόεδρο της ΔEΥΑΜB στα τηλέφωνα της
γραμματείας του στο δημαρχείο αλλά απουσίαζε και αυτός. Κατόπιν αυτών δηλώσαμε
στους παρευρισκόμενους υπάλληλους ότι θα κάνουμε κατάληψη στο γραφείο του
αντιπρόεδρου μέχρι να δεχθεί να μιλήσει μαζί μας. Με το πρώτο τράβηγμα η γυάλινη
πόρτα έπεσε χωρίς ευτυχώς να τραυματιστούμε.
Μονό μετά από αυτό δέχθηκε να μιλήσει μαζί μας για να μας πει ότι απορρίπτει το
αίτημα μας επειδή η ΔΕΥΑΜΒ δεν είναι φιλανθρωπικό ίδρυμα.
Εσείς έχετε την ιδία άποψη πρόεδρε κε. Μπέο?

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.