Σε πλήρη λειτουργία βρίσκεται από σήμερα η Β’ Παθολογική Κλινική του Νοσοκομείου Βόλου, καθώς ολοκληρώθηκε τις προηγούμενες ημέρες η τοποθέτηση του εξοπλισμού (κρεβατιών, συσκευών οξυγόνου κλπ.), ενώ από χθες ξεκίνησε η μεταφορά των ασθενών που ολοκληρώθηκε σήμερα.
Πρόκειται για μια κλινική που στεγάζεται σε ανακατασκευασμένο τμήμα της παλιάς πτέρυγας του Νοσοκομείου Βόλου και έχει τη δυνατότητα φιλοξενίας 37 ασθενών.
Το κτίριο, που κατασκευάστηκε από πόρους του ΕΣΠΑ εγκαινιάστηκε στις 28 Ιανουαρίου και από σήμερα τέθηκε σε πλήρη λειτουργία, βάζοντας «τίτλους τέλους» στην παλιά κλινική, που δεν τιμούσε τους ασθενείς ούτε και τους γιατρούς στις συνθήκες ξενοδοχειακής υποδομής.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































