Στο δημαρχείο Βόλου βρέθηκε σήμερα ο Γέροντας Εφραίμ.
Ο δήμαρχος Βόλου τον καλωσόρισε και τον ευχαρίστησε για το πολύπλευρο ενδιαφέρον του για την πόλη, ενώ από την πλευρά του ο Καθηγούμενος της Ιεράς & Μεγίστης Μονής Βατοπαιδίου Αρχιμανδρίτης Εφραίμ, σημείωσε τους ισχυρούς δεσμούς που έχει με την περιοχή μας, την οποία, όπως είπε, αγαπά ιδιαίτερα και πάντα θα την βοηθά, με όποιον τρόπο είναι πρόσφορος.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































