Κατά πλειοψηφία απόφαση για κατάθεση μήνυσης του Δήμου Βόλου, κατά παντός υπευθύνου, για ανάρτηση του δυσφημιστικού πανό στο αγώνα ΠΑΕ Ηρακλής Θεσσαλονίκης – ΠΑΕ Ολυμπιακός Βόλου στις 20 Οκτωβρίου 2014 στο Καυτατζόγλειο, αποφάσισε, μόνο με τις ψήφους της πλειοψηφίας, η Οικονομική Επιτροπή του Δήμου Βόλου.
Στο πανό αναγράφονταν το εξής σύνθημα «Boycott Volos! Ούτε ένας τουρίστας στο Βόλο, ούτε ένα ευρώ στην τσέπη του Μπέου».
Ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας Μαργ. Πατσιαντάς, υποστήριξε ότι το πανό που αναρτήθηκε στον αγώνα το αποδοκίμασε η παράταξή του εκείνη την περίοδο, ωστόσο επανέλαβε ότι δεν συμφώνησε με την κατάθεση μήνυση, διευκρινίζοντας ότι είναι ένα θέμα που πρέπει να λυθεί σε επίπεδο ΠΑΕ και να μην εμπλακεί ο Δήμος.
Ο επικεφαλής της ΛΑΣ Απ. Νάνος, δήλωσε χαρακτηριστικά «εδώ μας βρίζει ο Δήμαρχος» για να του απαντήσει ο αντιδήμαρχος και Πρόεδρος της Επιτροπής Δημ. Πέγιος «εδώ είμαστε μεταξύ μας» και τον αντιδήμαρχο Τουρισμό Θ. Θεοδώρου να τονίζει ότι ο Δήμος θα κάνει οτιδήποτε είναι καλό για το συμφέρον της πόλης.
Δήμος κατά εταιριών για τα τέλη
Απόφαση να παραστεί ο Δήμος Βόλου ως πολιτική αγωγή στη δίκη που θα γίνει στις 5 Φεβρουαρίου με κατηγορούμενες τις εταιρείες Energa και HellasPower, έλαβε σήμερα κατά πλειοψηφία, η Οικονομική Επιτροπή. Δεκάδες Δήμοι της χώρας στρέφονται κατά των δύο εταιρειών, που ενώ εισέπρατταν κανονικά τα δημοτικά τέλη, δεν τα απέδιδαν στους Δήμους.
Όπως αναφέρθηκε κατά την συνεδρίαση, οι εταιρίες δεν απέδιδαν στο δήμο Βόλου τα δημοτικά τέλη που εισέπρατταν από τους πελάτες τους. Η οφειλή προς το Δήμο Βόλου φτάνει τις 261.000 ευρώ και η Οικονομική Επιτροπή αποφάσισε ομόφωνα να ορίσει δικηγόρο εναντίον τους.































