Εκδρομή στο χιονοδρομικό κέντρο Περτουλίου πραγματοποίησε το Γενικό Λύκειο Ν. Αγχιάλου την Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2015 .Στην εκδρομή συμμετείχαν οι μαθητές της Α΄και Β΄τάξης του σχολείου. Η αναχώρηση ήταν το πρωί και η πρώτη στάση ήταν στην Πύλη Τρικάλων όπου οι μαθητές ξεναγήθηκαν στην ιερά μονή Πόρτα Παναγιάς.
Στη συνέχεια με την άφιξή τους στο χιονοδρομικό κέντρο του Περτουλίου απόλαυσαν το πανέμορφο χιονισμένο τοπίο, έπαιξαν με το χιόνι και χάρηκαν τη διαδρομή στις πλαγιές με τους αναβατήρες .Στην επιστροφή το απόγευμα σταματήσαμε για λίγο και στην όμορφη πόλη των Τρικάλων. Στην εκδρομή τους μαθητές συνόδευσαν οι καθηγητές : Βοϊτσίδης Μανώλης ,Ιωακειμίδης Γρηγόρης ,Κιλμπασάνης Χρίστος ,και Ρούσσα Μαρία.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































