Σύσκεψη για τα διόδια συγκαλεί ο δήμαρχος Βόλου

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Ευρεία σύσκεψη, προκειμένου να δοθεί λύση στο μείζον πρόβλημα των διοδίων, με τις τεράστιες κοινωνικές και οικονομικές επιπτώσεις, στο σύνολο της Θεσσαλίας, αναλαμβάνει ο δήμαρχος Βόλου, κ. Αχιλλέας Μπέος, σήμερα Πέμπτη, 12 Φεβρουαρίου, στη 1 το μεσημέρι, στο γραφείο του.
Στη σύσκεψη κλήθηκαν ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας, κ. Κ. Αγοραστός, ο δήμαρχος Λάρισας, κ. Καλογιάννης, ο δήμαρχος Καρδίτσας, κ. Αλεξάκος, ο δήμαρχος Τρικάλων, κ. Παπαστεργίου, ο δήμαρχος Μουζακίου και πρόεδρος της ΠΕΔ, κ. Γ. Κωτσός και οι δήμαρχοι Αλμυρού και Βελεστίνου, κ.κ. Δ. Εσερίδης και Δ. Νασίκας.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.