Τέσσερα Λύκεια Βόλου και Νέας Ιωνίας σε κατάληψη λόγω των εκδρομών

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Σε τέσσερα αυξήθηκαν σήμερα τα Λύκεια του Βόλου και της Ν. Ιωνίας που βρίσκονται σε κατάληψη, εξαιτίας της άρνησης των καθηγητών τους να τους συνοδεύσουν σε πολυήμερες εκτός νομού εκδρομές, διότι καθηγητές καταδικάστηκαν με «αμέλεια».
Οι καταλήψεις ξεκίνησαν από το 6ο ΓΕΛ Βόλου, που συνεχίζει για τρίτη ημέρα σήμερα, ακολούθησε χθες το 8ο ΓΕΛ Βόλου (δεύτερη ημέρα σήμερα), ενώ προστέθηκαν από σήμερα το 7ο ΓΕΛ Βόλου και το 1ο ΓΕΛ Ν. Ιωνίας.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.