Χωρίς ρεύμα είναι από το πρωί περιοχές του Πανθεσσαλικού Σταδίου και των περιοχών Φυτόκου και Λουζίνικου, λόγω βλάβης σε καλώδια της ΔΕΗ που προκάλεσε χθες το βράδυ πτώση δένδρου.
Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, δένδρο που έπεσε χθες το βράδυ, έκοψε καλώδιο της ΔΕΗ με αποτέλεσμα να μείνουν περιοχές χωρίς ρεύμα. Από χθες το βράδυ συνεργείο της ΔΕΗ απομόνωσε τη βλάβη και από νωρίς σήμερα το πρωί βρίσκονται συνεργεία επί τόπου, ενώ εκτιμάται ότι η βλάβη θα έχει αποκατασταθεί μέχρι τις 12 το μεσημέρι.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.






























