
«Ψεύδεται ο κ. Μιτζικός είτε εσκεμμένα είτε από άγνοια», αναφέρεται σε νέα επικριτική δήλωση των παραιτηθέντων συμβούλων της παράταξής του, Κέρσας Σπανομήτρου και Θεολόγου Διαμαντένια.
Όπως αναφέρεται, «επειδή ο κύριος Μιτζικός στη προσπάθειά του να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα δια των μέσων μαζικής ενημέρωσης ,μας επικρίνει για τη θέση μας στο Δημοτικό Συμβούλιο στο θέμα της αξιολόγησης ,αποδεικνύουμε ότι αποχωρήσαμε από εκείνη τη Δημοτική Συνεδρίαση . Αποχωρήσαμε επειδή δεν δινόταν ο λόγος στους Δημοτικούς Συμβούλους, αλλά μόνο στους επικεφαλής. Μάλιστα με mail που στείλαμε στις εφημερίδες (8-10-14 , 6.42μμ που έχετε προφανώς στη διάθεσή σας ) διατυπώσαμε τις απόψεις μας που ήταν υπέρ της αξιολόγησης , χωρίς όμως τις ποσοστώσεις. Άρα απορρίπτονται τα όσα λέει ότι ήμασταν αντίθετοι στην αξιολόγηση και εκεί επήλθε η πρώτη μεταξύ μας ρήξη.
Επίσης ισχυρίζεται πως εξαιτίας της Δημοκρατικότητας που τον διακρίνει δεν προέβη στη διαγραφή μας. Βέβαια ως νομικός θα έπρεπε να γνωρίζει το νόμο Ν.3852/2010 , άρθρο 66 παρ.5 πως για τη διαγραφή μέλους Δημοτικής παράταξης απαιτούνται τα 2/3 των Δημοτικών Συμβούλων της παράταξης .
Κανένα λοιπόν ίχνος αυτοκριτικής. Ενώ δεν έκανε καμία προσπάθεια ως επικεφαλής να διατηρήσει την Δημοτική παράταξη συμπαγή, συνεχίζει να ψεύδεται είτε εσκεμμένα είτε από άγνοια…»






























