Απ. Οντόπουλος: Επιστολή στον ΔΕΔΔΗΕ για τις διακοπές ρεύματος

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
Έχουν γίνει περισσότερες από 30 διακοπές και αυξομειώσεις τάσης

Εξοργισμένοι είναι οι έμποροι του Βόλου, από τις συνεχόμενες πτώσεις της τάσης στο ρεύμα που καταγράφονται όλη την εβδομάδα, προκαλώντας προβλήματα στην ομαλή λειτουργία των καταστημάτων τους.

Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου μιλώντας στο Ράδιο ΕΝΑ και τον Ηλία Κουτσερή, δήλωσε πως έχουν καταγραφεί περισσότερες από 30 ολιγόλεπτες διακοπές ρεύματος, αλλά και πτώση της τάσης. Αποτέλεσμα είναι να δημιουργούνται προβλήματα και φθορές στα συστήματα που λειτουργούν στα καταστήματα, όπως υπολογιστές, ταμειακές, pos.

«Είναι ανεπίστρεπτο, από τη στιγμή που φαίνεται να υπάρχει κάποιο πρόβλημα ο ΔΕΔΔΗΕ να μην προβαίνει στη σχετική ενημέρωση ώστε και εμείς να γνωρίζουμε πώς θα πορευτούμε κατά τη διάρκεια της ημέρας. Να υπενθυμίζω ότι πλέον η λειτουργία των επιχειρήσεων στηρίζεται στο διαδίκτυο» τόνισε ο κ. Οντόπουλος, που συμπλήρωσε πως πτώση της τάσης και διακοπή σημαίνει παύση του ίντερνετ.

Έτσι δεν μπορούν να εκδοθούν αποδείξεις, να χρεωθεί μια κάρτα στο pos και οι πελάτες διαμαρτύρονται, γιατί δεν μπορούν να περιμένουν στο κατάστημα μέχρι να επανέλθει. Ο Εμπορικός Σύλλογος επιχείρησε να επικοινωνήσει με τον ΔΕΔΔΗΕ, όμως, δεν τα κατάφερε, αλλά ετοιμάζει και επιστολή για τα προβλήματα που δημιουργούνται εξαιτίας αυτής της κατάστασης, ζητώντας να λυθεί άμεσα το θέμα.

Όπως λέει ο κ. Οντόπουλος, παρότι πολλές επιχειρήσεις διαθέτουν ups που διατηρεί την τάση για λίγα λεπτά, αλλά μετά τελειώνει η μπαταρία του και από τις απανωτές διακοπές δεν μπορεί να λειτουργήσει.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.