Ο Αγροτικός Πολιτιστικός και Αθλητικός Σύλλογος Φυτόκου προσκαλεί τους πάντες και φέτος την Κυριακή 22 Φεβρουαρίου στις 11:30 στον χώρο εκδηλώσεων, πάνω από τον ιερό ναό της Γεννήσεως της Παναγίας στην αποκριάτικη εκδήλωση, όπου το γέλιο, ο χορός και η καλή διάθεση πρωταγωνιστούν. Η εκδήλωση θα κορυφωθεί με το κάψιμο του Καρνάβαλου, ένα έθιμο που σηματοδοτεί το τέλος της Αποκριάς και την έναρξη της Σαρακοστής.
Σας περιμένουν παραδοσιακό φαγητό φτιαγμένο από τις γυναίκες του Συλλόγου, άφθονο κρασί, μουσική και χορός.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































