Στον Ιερό Ναό Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης Βόλου τελέστηκε την Κυριακή 15/3, Κυριακή της Σταυροπροσκυνήσεως, ο Δ΄ Κατανυκτικός Εσπερινός, χοροστατούντος του Μητροπολίτη Δημητριάδος κ. Ιγνατίου.

Μετά το πέρας της Ακολουθίας, ο Μητροπολίτης συνέχισε τη σειρά των κατανυκτικών ομιλιών του με γενικό θέμα: «Σπουδή στο κατά Λουκάν Ευαγγέλιο». Κατά την ομιλία του αναφέρθηκε στην ευαγγελική περικοπή από το Ι΄ κεφάλαιο του Κατά Λουκάν Ευαγγελίου (Λουκ. 10, 38–42 και 11, 1–2). Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στο περιστατικό με τη Μάρθα και τη Μαρία, καθώς και στη διδασκαλία του Κυρίου προς τους μαθητές Του σχετικά με την προσευχή.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































