Δεν μιλάει για τους φίλους του ο Αχιλλέας Μπέος

Όλα τα στοιχεία για τις δημοσιεύσεις της ΔΕΥΑΜΒ που αποκρύπτει στις συνεντεύξεις του

Με νέα ψέματα εγκαινίασε το έτος 2017 ο σε αργία Δήμαρχος Βόλου Αχιλλέας Μπέος, συνεχίζοντας την συνήθη πλέον τακτική του να συκοφαντεί την Εφημερίδα «Μαγνησία» και τις επιχειρήσεις του Ομίλου Καρεκλίδη θέλοντας να δημιουργήσει την εντύπωση της προνομιακής αντιμετώπισης από τις προηγούμενες Δημοτικές Αρχές σε ότι αφορά τις δημοσιεύσεις στον τοπικό Τύπο. Κάθιδρος μπροστά στον τηλεοπτικό φακό σε συνέντευξη που παραχώρησε στον τηλεοπτικό σταθμό «Θεσσαλία» o κ.Μπέος επιδόθηκε πάλι στην γνωστή του πλέον «καραμέλα» κατά δημοσιογράφων και ΜΜΕ που δεν αφήνουν την Δημοτική Αρχή να υλοποιήσει τα μεγαλόπνοα σχέδιά της, προσπαθώντας να δημιουργήσει τη εντύπωση στους πολίτες ότι αυτά τα Μέσα (συμπεριλαμβανομένης της εφημερίδας «Μαγνησία») διαπλέκονταν με τις προηγούμενες Δημοτικές Αρχές προκειμένου να αποκομίζουν παράνομα οικονομικά οφέλη από τα δημοτικά ταμεία. Όπως ισχυρίστηκε ο κ. Μπέος «το 2014 συγκεκριμένος όμιλος (σ.σ. εννοώντας τον «Όμιλο Καρεκλίδη» σε εισαγωγικά όμιλος, πάντως όχι ιππικός, πήρε 28.000 ευρώ από τη ΔΕΥΑΜΒ για διαφήμιση, προγράμματα και αυτά». Στο ερώτημα του δημοσιογράφου αν τα δικαιούνταν ο κ. Μπέος δεν απάντησε, είτε από άγνοια είτε διότι γνωρίζει ότι αφορούν νόμιμες δαπάνες που έχουν ελεγχθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες. Όπως άλλωστε συμβαίνει και με όλες τις δαπάνες των ΟΤΑ και των συνδεδεμένων νομικών προσώπων τα οποία ελέγχει επίτροπος του Ελεγκτικού Συνεδρίου. Ο κ. Μπέος συνέχισε την ίδια τακτική δημιουργίας εντυπώσεων λέγοντας «όταν αυτός ο όμιλος λοιπόν πήρε 28.000 ευρώ και κάποιος άλλος δημοσιογράφος (ασαφές αν εννοεί δημοσιογράφο ή Μέσο Ενημέρωσης) πήρε 5.000 ευρώ, και προεκλογικά! Αυτά λοιπόν ας κριθούν από αυτούς που πρέπει να κριθούν. Αλλά εμείς δεν έχουμε να φοβηθούμε τίποτα, κατέληξε ο κ. Μπέος. Δυστυχώς όμως για εκείνον και για την δημοτική αρχή που εκπροσωπεί, υπάρχει κάτι που πρέπει να φοβούνται και αυτή είναι η αλήθεια! Η αλήθεια που προκύπτει και από έγγραφα της ΔΕΥΑΜΒ που δόθηκαν στους συμβούλους της αντιπολίτευσης, μετά από ερώτηση της παράταξης «Επιλογή Ευθύνης – Πάμε Μπροστά» σχετικά με τις δαπάνες δημοσιεύσεων, προβολής και διαφήμισης του Δήμου Βόλου και όλων των Νομικών Προσώπων την τελευταία δεκαετία. Όπως είπε ο κ. Μπέος δόθηκε not paper (σ.σ. εννοώντας non paper) και «είναι η μοναδική αρχή που αποτύπωσε τι συμβαίνει τα τελευταία δέκα χρόνια». Τα στοιχεία όμως είναι ελλιπή, σε ότι αφορά τη ΔΕΥΑΜΒ τουλάχιστον, την οποία έφερε ως παράδειγμα, διότι εμφανίζονται οι δαπάνες που έγιναν από το 2010 και μετά, ενώ η ερώτηση της «Επιλογής Ευθύνης» αφορούσε την τελευταία δεκαετία.

Τα επίσημα στοιχεία της ΔΕΥΑΜΒ

Όπως προκύπτει από την υπ’ αριθμόν 15407/13-10-2016 επιστολή της Διεύθυνσης Διοικητικών & Οικονομικών Υπηρεσιών της ΔΕΥΑΜΒ που εστάλη στο γραφείο Δημάρχου Βόλου το ποσό που αφορά στις δαπάνες δημοσιεύσεων και διαφήμισης στον ημερήσιο και περιοδικό και ηλεκτρονικό Τύπο για τα έτη 2010 έως και 2016 ανέρχεται στις 236.725,48 ευρώ.

Τα στοιχεία αφορούν δαπάνες δημοσιεύσεων ανακοινώσεων, ενημερωτικές ανακοινώσεις κοινού (διακοπές νερού – ειδοποιήσεις) και πληρωμές προκηρύξεων έργων και προμηθειών. Επίσης σε ότι αφορά τον περιοδικό τύπο και ηλεκτρονικό Τύπο ενημερώσεις πολιτών (περιστολή νερού, ανακοινώσεις για έργα κλπ).

Η επιστολή φέρει την υπογραφή του προϊσταμένου της αρμόδιας υπηρεσίας Νίκου Τουρναβίτη καθώς και του προέδρου της ΔΕΥΑΜΒ Απόστολου Γαλάτη. Σε ότι αφορά την δήθεν «καταγγελία» του σε αργία Δημάρχου να σημειώσουμε ότι η «Μαγνησία» κατά το έτος 2014 έλαβε 12.385,48 και όχι 28.000 όπως ισχυρίστηκε. Αναλυτικά τα ποσά που δαπανήθηκαν ανά έτος ακολουθούν μετά τον συγκεντρωτικό πίνακα από το 2010 έως το 2016 παρακάτω.

ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗΣ – ΜΕΣΟ ΠΟΣΟ
ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ (ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΕΠΕ – GREEN PRINTING ΕΠΕ) 55.274,07
ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑ (ΘΕΣΣΑΛΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ & Θ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ) 36.883,68
ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΜΑΓΝΗΣΙΑ – ΚΑΡΕΚΛΙΔΗΣ ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ 36.049,47
ΠΟΛΥΖΟΣ Σ. – ΜΠΑΤΑΛΑΣ Δ. – ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ WISH 16.468,00
ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ 16.460,11
ΤΥΠΟΣ Α.Ε. – ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΝΕΟΣ ΤΥΠΟΣ» 10.969,80
ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΣΩΤ. – ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ «ΕΝΤΟΣ» 8.918,00
ΛΕΥΚΟΦΡΥΔΟΥ ΖΩΗ – ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΩΝ ΚΑΙ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΩΝ 7.420,42
ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ ΕΚΔΟΣΕΙΣ – ΓΕΝΙΚΗ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΩΝ 5.565.37
ΚΟΝΤΑΡΑΤΟΣ ΜΑΡΙΟΣ 4.679,00
ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΗ & ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ (Ρ/Σ «ΒΟΛΟΣ 98,6») 4.499,00
ΚΥΡΚΟΣ Γ. ΑΡΚΟΥΔΟΓΙΑΝΝΗΣ 4.289,10
ΜΠΑΣΕΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ 4.262,24
ΔΗΜΟ.ΚΕΝΤΡΟ ΙΣΤΟΡΙΑΣ 4.174,50
ΑΛΕΞΙΟΥ Δ. – ΧΑΛΑΣΤΑΡΑΣ Ν. 4.053,78
ΑΓΡΙΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜ. 3.581,31
ΜΟΣΧΑΝΔΡΕΟΥ ΣΟΦΙΑ – ΗΧΩ ΤΩΝ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΩΝ 3.563,03
ΧΑΛΕΒΑΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ 2.324,80
ΡΕΒΥΘΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ – ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΓΝΩΜΗ» 2.054,42
ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ 1.143,90
ΑΥΓΗ ΕΚΔΟΤΙΚΗ – ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΑΥΓΗ» 1.028,76
ΑUTO TRITI 885,60
ΤΡΕΣΚΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ 600,00
ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗ – ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΝΕΟΣ ΤΥΠΟΣ» 588,14
ΚΑΤΣΑΟΥΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ – 434,00
ΚΕΡΔΟΣ ΕΚΔΟΤΙΚΗ – ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΚΕΡΔΟΣ 425,83
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΘΝΟΣ – ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΕΘΝΟΣ» 92,25
ΤΣΙΝΤΣΙΝΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ – ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΑΛΜΥΡΟΣ» 36,90
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ 236.725,48

 

Κατά έτος οι δαπάνες στις τοπικές εφημερίδες, περιοδικά και ραδιοφωνικούς σταθμούς έχουν ως εξής:

Τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι γιατί η ΔΕΥΑΜΒ δεν έδωσε όλα τα στοιχεία που αφορούν στην τελευταία δεκαετία; Επίσης γιατί δεν έχει συμπεριλάβει ποσά όπως η δαπάνη διαφήμισης ύψους 1500 ευρώ + ΦΠΑ που δόθηκε σε νεοϊδρυθείσα ατομική επιχείρηση (ΑΔΑ: ΩΞΛΕΟΕΠΘ-4ΞΝ) και σε ποιο Μέσο Ενημέρωσης μεταδόθηκε αυτή τη διαφήμιση; Με βάση τα στοιχεία του Επιμελητηρίου η συγκεκριμένη επιχείρηση προσφέρει υπηρεσίες περιποίησης νυχιών και κάνει εμπόριο καλλυντικών και ειδών καλλωπισμού, εκτός από την παροχή υπηρεσιών διαφήμισης.
Η επιλεκτική συμπεριφορά που ακολουθεί για την διαφημιστική της προβολή η ΔΕΥΑΜΒ θα αποτελέσει αντικείμενο επόμενου ρεπορτάζ από το οποίο θα προκύψουν εντυπωσιακά ευρήματα. Δεν διαθέτει αυτά τα στοιχεία η ΔΕΥΑΜΒ ή η τωρινή διοίκηση της επιχείρησης ήθελε να αποκρύψει κάποια στοιχεία; Γιατί ο κ. Μπέος αναφέρεται με υπονοούμενα στην εφημερίδα «Μαγνησία», ενώ από τα στοιχεία αποδεικνύεται ότι ουδεμία προνομιακή μεταχείριση υπήρξε από τις προηγούμενες δημοτικές αρχές; Γιατί δεν αναρωτιέται ο κ. Μπέος πως κάποιοι επιχειρηματίες, χωρίς να εκδίδουν καθημερινή εφημερίδα ,όπου δημοσιεύονται τακτικά διακηρύξεις και διαγωνισμοί, έχουν αποκομίσει δεκάδες χιλιάδες ευρώ για διαφήμιση από την επιχείρηση;