Διέρρηξε το σπίτι ενός κατοίκου Νέας Ιωνίας 37χρονος την ώρα που εκείνος κοιμόταν σε άλλο όροφο, αρπάζοντας μια τηλεόραση και ηχεία. Το περιστατικό συνέβη τον Δεκέμβριο του 2024 με τον 37χρονο να τρυπώνει στο υπόγειο σπιτιού από τον φεγγίτη και να αρπάζει μια τηλεόραση και τα ηχεία που βρήκε.
Ο ιδιοκτήτης κοιμόταν στον 2ο όροφο της οικοδομής, με τον διαρρήκτη να γίνεται τελικά αντιληπτός και να συλλαμβάνεται αργότερα από τη Αστυνομία. Ο 37χρονος δικάστηκε ερήμην από το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Βόλου, το οποίο τον έκρινε ένοχο για κλοπή και του επέβαλε ποινή φυλάκισης 22 μηνών μετατρέψιμη προς 10 ευρώ την ημέρα και χρηματική ποινή 400 ευρώ, με τριετή αναστολή και έφεση.
Γ.Σ.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.
































