Στους δρόμους μετά από μήνες βγήκαν ξανά οι αγρότες του Πηλίου, του Ριζομύλου και άλλων αγροτικών συλλόγων της Μαγνησίας διαμαρτυρόμενοι για αρκετά ανοιχτά ζητήματα που τους απασχολούν, όπως το αυξημένο κόστος παραγωγής, τη μεγάλη καθυστέρηση στην καταβολή αποζημιώσεων, αλλά και το πρόβλημα του monitoring. Γύρω στις 8 οι αγρότες από το Πήλιο και άλλες περιοχές, που κατέβηκαν κάποιοι με τα αγροτικά τους μηχανήματα και κάποιοι με τα οχήματά τους στον Βόλο, πραγματοποίησαν προσυγκέντρωση στον Περιφερειακό στη συμβολή του με την Ιωλκού. Στη συνέχεια οι αγρότες μαζί με τρακτέρ και άλλα μηχανήματα κατέβηκαν την Ιωλκού και σταμάτησαν στην πλατεία Ελευθερίας όπου πραγματοποιήθηκε συγκέντρωση διαμαρτυρίας με πανό, κόρνες, ενώ στην κινητοποίηση συμμετείχαν και εκπρόσωποι άλλων σωματείων, οι οποίοι θέλησαν να εκφράσουν τη συμπαράστασή τους στον αγώνα των αγροτών.
Όπως ανέφερε και ο πρόεδρος των Αγροτικών Συλλόγων Μαγνησίας, Θοδωρής Γεωργαδάκης η κυβέρνηση δεν δείχνει πρόθεση να λύσει τα προβλήματά τους, τα οποία είναι αρκετά και οξυμένα, ενώ εμφανίζονται και νέα όπως το monitoring, καθώς ουσιαστικά τους έκοψαν τις επιδοτήσεις αφού τους απέκλειαν ένα μικρό κομμάτι από το χωράφι λόγω δορυφορικής φωτογραφίας χωρίς να πάρουν χρήματα από τη στιγμή που δεν έχουν ελεγχθεί. Σημαντικό είναι το πρόβλημα με το κόστος παραγωγής το οποίο εκτοξεύτηκε τους προηγούμενους μήνες, λόγω και της ανόδου των τιμών του πετρελαίου εξαιτίας του πολέμου στη Μέση Ανατολή. Τα λιπάσματα είναι πλέον πανάκριβα και οι αγρότες δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν, στα μεγάλα έξοδα ζητώντας ουσιαστικές ενισχύσεις που θα στηρίξουν το εισόδημά τους. Κρούουν το καμπανάκι του κινδύνου για ολόκληρο τον πρωτογενή τομέα ο οποίος όπως λένε οδεύει σε αφανισμό, ενώ προανήγγειλαν πως δεν θα σταματήσουν τον αγώνα τους και θα συνεχίσουν γιατί η ενότητα και η συλλογική τους δράση είναι η δύναμή τους. Ιδιαίτερη αναφορά έγινε και στα προβλήματα των κτηνοτρόφων οι οποίοι βρίσκονται σε πολύ δυσχερή θέση, με τις αποζημιώσεις που έλαβαν σε πολλές περιπτώσεις να είναι πετσοκομμένες και εκτός αυτού είναι αναγκασμένοι να περιμένουν αρκετούς μήνες μέχρι να τις πάρουν.




































