Συνελήφθησαν χθες (8-03-2026) στον Βόλο, από αστυνομικούς της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής Εγκληματικότητας (Ο.Π.Κ.Ε.) Βόλου, δύο ημεδαποί, άνδρας και γυναίκα, σε διαφορετικές περιπτώσεις, για παράβαση της νομοθεσίας περί ναρκωτικών και συγκεκριμένα:
• στην πρώτη περίπτωση, το μεσημέρι, 49χρονος, διότι σε γενόμενο έλεγχο βρέθηκε στην κατοχή του και κατασχέθηκε μία νάιλον συσκευασία με ποσότητα κοκαΐνης, βάρους 0,76 γραμμαρίων &
στην δεύτερη περίπτωση, το βράδυ, 18χρονη, διότι σε γενόμενο έλεγχο κατελήφθη να κατέχει μία νάιλον συσκευασία με ποσότητα κοκαΐνης, βάρους 0,49 γραμμαρίων και μικροποσότητα ναρκωτικού δισκίου, τα οποία κατασχέθηκαν.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































