Έκοψε πίτα η Διεύθυνση Κοινωνικής Μέριμνας και Αλληλεγγύης του Δήμου Βόλου

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Με επιτυχία και μεγάλη συμμετοχή πραγματοποιήθηκε η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας της Διεύθυνσης Κοινωνικής Μέριμνας και Αλληλεγγύης του Δήμου Βόλου. Η αντιδήμαρχος Κοινωνικής Μέριμνας και Αλληλεγγύης Παρασκευή Αναγνωστου Στάθη αρχικά συνεχάρει όλους τους επαγγελματίες υγείας και κοινωνικής μέριμνας που καθημερινά δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους για τον συνάνθρωπο και έπειτα ευχήθηκε από καρδιάς μια όμορφη και δημιουργική χρονιά.

Τόνισε πως πάντα θα είναι στο πλευρό τους για να στηρίζει το θεάρεστο έργο τους.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.