Σε γιορτινό κλίμα έκοψε την πρωτοχρονιάτικη πίτα του ο Σύλλογος Καθηγητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας, το Σάββατο 28 Φεβρουαρίου στην καφετέρια «Jardin» στον Βόλο. Τυχερή της βραδιάς αναδείχθηκε η κόρη της εκπαιδευτικού Ούρσουλας Σταύρου. Το Δ.Σ. του Συλλόγου ευχαριστεί θερμά τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς που παρευρέθησαν και εύχεται το 2026 να είναι μια καλή και δημιουργική χρονιά για όλους!


Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































