Ο Βόλος θέλει να εδραιωθεί ως προορισμός, αλλά δεν έχει ξενοδοχεία για να υποδεχτεί τουρίστες!

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
Πέρασε με τις ψήφους τις πλειοψηφίας το Τουριστικό Πρόγραμμα 2026

Με τις ψήφους της πλειοψηφίας πέρασε το τουριστικό πρόγραμμα του 2026, με τη Συμμαχία για τον Βόλο να ψηφίζει λευκό λέγοντας πως αποτελεί μία αξιόλογη προσπάθεια, αλλά με ελλείψεις και τη ΛΑΣ να το καταψηφίζει.
Το Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής 2026, όπως σημειώθηκε στην εισήγηση, στοχεύει στη συνέχιση της σταθερής πορείας ενίσχυσης της αναγνωρισιμότητας του προορισμού, προβάλλοντας τον προορισμό ως έναν αυθεντικό τόπο εμπειριών που συνδυάζει μοναδικά την πόλη, το βουνό και τη θάλασσα.
Κατά το έτος 2026 επιδιώκεται η περαιτέρω εμβάθυνση των συνεργασιών με τους φορείς του τουρισμού, η ενδυνάμωση της ταυτότητας του προορισμού και η ανάπτυξη θεματικών προϊόντων που αναδεικνύουν το φυσικό περιβάλλον, τη γαστρονομία, και το εμπειρικό στοιχείο. Στον πυρήνα της στρατηγικής βρίσκεται η ενιαία επικοινωνιακή ταυτότητα, η συνέργεια των μέσων και εργαλείων προώθησης, η διασύνδεση των εκθέσεων, των ψηφιακών μέσων και των τοπικών συνεργασιών, η αξιοποίηση υπαρχουσών και νέων αγορών, καθώς και η ενίσχυση της βιωσιμότητας και της συμμετοχής της τοπικής κοινωνίας, που αποτελούν σταθερά στοιχεία της τουριστικής ανάπτυξης.

Το πρόγραμμα διαρθρώνεται σε βασικούς άξονες, με συνοχή μεταξύ τους και με στόχο την ενίσχυση της προβολής, της ψηφιακής παρουσίας και της θεματικής ανάπτυξης.
Περιλαμβάνονται δράσεις όπως η προσαρμογή και επικαιροποίηση της ταυτότητας, η παραγωγή ψηφιακού αφηγήματος, η ενιαία διαχείριση ψηφιακών καναλιών, η συμμετοχή σε βασικές διεθνείς και εγχώριες εκθέσεις κυρίως κοινού, η ευαισθητοποίηση και ενημέρωση των αγορών, η διοργάνωση ταξιδιών εξοικείωσης, οι δράσεις δικτύωσης, η ανάδειξη θεματικών προϊόντων, η ενίσχυση του δικτύου των πεζοπορικών διαδρομών, η διατήρηση της πιστοποίησης των ακτών, η εκπαίδευση επαγγελματιών του τουρισμού και η παρακολούθηση της αποτελεσματικότητας του προγράμματος.
Το πρόγραμμα σύμφωνα με την εισήγηση προωθεί την ενιαία ταυτότητα «πόλη – βουνό – θάλασσα», ενισχύει τη βιωσιμότητα και την τοπική συμμετοχή, και αποσκοπεί στην επιμήκυνση της περιόδου και στην ανάπτυξη προϊόντων υψηλής ποιότητας. Με βάση τα δεδομένα της πρωτογενούς έρευνας, τις τάσεις των αγορών και την ανάλυση του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος, η προοπτική για το 2026 αναμένεται θετική επιβεβαιώνοντας ότι ο Βόλος αποτελεί έναν προορισμό με δυναμική και προοπτική.

Μποτσιβάλης: Δεν έχουμε ξενοδοχεία
Παρέμβαση στο δημοτικό συμβούλιο για το πρόγραμμα τουριστικής προβολής του Δήμου έκανε ο δημοτικός σύμβουλος της πλειοψηφίας Γιώργος Μποτσιβάλης, λέγοντας ότι οι Ισραηλινοί έρχονται στην περιοχή εδώ και δέκα χρόνια, ενώ ο Βόλος, με το Συνεδριακό του Κέντρο- πρώην Εκθεσιακό- μπορεί να φιλοξενήσει μεγάλες δραστηριότητες και εκδηλώσεις, όμως δεν υπάρχουν ξενοδοχεία, για να φιλοξενήσουν τους επισκέπτες.
Συνεργασία για ανάπτυξη και του θρησκευτικού τουρισμού
Η αντιδήμαρχος τουρισμού κ. Μένη Λαζάρου είπε πως ο Δήμος έχει έρθει σε συνεργασία με την Μητρόπολη για την ενίσχυση του θρησκευτικού τουρισμού, με την ανάδειξη και των εκκλησιών, ενώ θα υπάρξει συνεργασία και με τη Σερβία και τον Άγιο Σάββα.
Χωρίς συνοχή το πρόγραμμα τουριστικής προβολής
Ο δημοτικός σύμβουλος της ΛΑΣ Κώστας Γαργάλας επεσήμανε ότι από το πρόγραμμα λείπει η συνέχεια και η συνοχή, λείπει ο ιστορικός περίπατος και σημειακά στοιχεία και τόνισε ότι ναι μεν οι εκθέσεις είναι καλές, αλλά δεν μπορεί να θεωρείται επιτυχία η στόχευση τουριστών από το Ισραήλ.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.