Καταδίκη και του ξαδέλφου του για υπόθαλψη εγκληματία - Δόθηκε αναστολή στην ποινή του
Σε ισόβια κάθειρξη για ανθρωποκτονία με δόλο σε ήρεμη ψυχική κατάσταση και φυλάκιση δύο ετών για παρανομη οπλοχρησία καταδίκασε το ΜΟΔ Βόλου τον 22χρονο μητροκτόνο.
Για τον 21χρονο συνεργό του το Δικαστήριο τον καταδίκασε σε φυλάκιση 30 μηνών για υπόθαλψη εγκληματία, ποινή για την οποία του δόθηκε αναστολή και έτσι δεν θα την εκτίσει σε κάποιο σωφρονιστικό κατάστημα.
Νωρίτερα το ΜΟΔ τον είχε κηρύξει ομόφωνα ένοχο για ανθρωποκτονία με δόλο ευρισκόμενος σε ήρεμη ψυχική κατάσταση, ενώ τον αθώωσε για παράνομη οπλοφορία και κατοχή ναρκωτικών ουσιών.
Επίσης ο δεύτερος κατηγορούμενος, που είναι εξάδελφός του, κρίθηκε επίσης ένοχος κατά πλειοψηφία 5 προς 2 για υπόθαλψη εγκληματία.
Το Δικαστήριο διέκοψε ξανά για να αποφασίσει επί της ποινής.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.






























