Επιτροπή Δημοτών Κραυσίδωνα: Η δημοτική αρχή καταστρέφει κυκλοφοριακές «κυψέλες»

Με αφορμή την Ημέρα Χωρίς Αυτοκίνητο

Το γεγονός ότι η Δημοτική Αρχή Βόλου κινείται στην διευκόλυνση των αυτοκινήτων σε βαθμό που, αντί να αυξάνει ζωτικούς χώρους για τους δημότες, καταστρέφει και αυτούς που ήδη υπάρχουν, όπως στην περίπτωση «κυκλοφοριακής κυψέλης» της οδού Καραμπατζάκη στη Νέα Ιωνία που βρίσκεται εμμονικά στο στόχαστρό της, τονίζει σε ανακοίνωσή της η Επιτροπή Δημοτών Κραυσίδωνα, με αφορά τον εορτασμό της Ημέρας Χωρίς Αυτοκίνητο, που γιορτάζεται στις 22 Σεπτεμβρίου.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, η 22 Σεπτεμβρίου καθιερώθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση σαν Ημέρα Χωρίς Αυτοκίνητο και έχει σκοπό να προάγει έναν ευρύ κοινωνικό διάλογο για μια άλλη αντίληψη σχετικά με το βιώσιμο αστικό περιβάλλον, ειδικά μέσα από μια νέα θεώρηση όπου τα μαζικά μέσα μεταφοράς, το ποδήλατο και η πεζομετακίνηση κερδίζουν έδαφος έναντι του αυτοκινήτου και στις πόλεις ο πολίτης επανακτά το ζωτικό του χώρο.

«Αυτά πριν από 20 και πλέον χρόνια, με την Ευρώπη και αρκετές Ελληνικές πόλεις να έχουν ολοκληρώσει παρεμβάσεις παραδίδοντας ζωτικό χώρο στους πολίτες τους ή να βρίσκονται σε φάση υλοποίησης έργων που βασίζονται στη λεγόμενη Αστική Βιώσιμη Κινητικότητα, δηλαδή πώς μετακινούμαστε μέσα στις πόλεις, όρος με ουσιαστικό περιεχόμενο εφαρμογής και απόδοσης (σχεδιασμός-εφαρμογή-χρήση) στους ανθρώπους κάθε δυνατότητας και κινητικής δυσκολίαςμακριά από ευχολόγια και φανφάρες άσχετων», αναφέρεται στην ανακοίνωση.

Τι γίνεται όμως στην πόλη μας; Όλοι μας τα ζούμε και τα ¨θαυμάζουμε¨
 Ο Βόλος από πόλη πεζού και ποδηλάτου έχει καταντήσει να ασφυκτιά από τα αυτοκίνητα, τον ανεπαρκή σχεδιασμό (;), την έλλειψη πολιτικής βούλησης και οράματος.
 Οι ποδηλατόδρομοι είναι αποσπασματικοί και ουσιαστικά ανύπαρκτοι.
 Πεζοδρόμια απροσπέλαστα και στην συντριπτική τους πλειοψηφία απαγορευτικά για άτομα με κινητικές δυσκολίες και όχι μόνο, γεμάτα εμπόδια, ανεπαρκούς πλάτους και σε πολλές περιπτώσεις ανύπαρκτα.
 Με τη βασική φιλοσοφία της Δημοτικής Αρχής ουσιαστικά να κινείται στην διευκόλυνση των αυτοκινήτων σε βαθμό που αντί να αυξάνει ζωτικούς χώρους για τους δημότες καταστρέφει και αυτούς που ήδη υπάρχουν, περίπτωση «κυκλοφοριακής κυψέλης» της οδού Καραμπατζάκη στη Νέα Ιωνία που βρίσκεται εμμονικά στο στόχαστρό της.
 Τα αστικά λεωφορεία δεν κατάφεραν να αποσπάσουν σημαντική μερίδα αστικής μετακίνησης, παρόλη την προσπάθειά τους.
 Δηλητηριαζόμαστε καθημερινά από το μόλυβδο των «παλιών» και τους αρωματικούς υδρογονάνθρακες των «νέων» αυτοκινήτων.

«Πολλοί από εμάς, δημότες αυτής της πόλης, χρόνια προσπαθούμε για τη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης που δεν περιορίζεται στη Ζάχου ή την Καραμπατζάκη αλλά στο δικαίωμα όλων των πολιτών να ζουν αξιοπρεπώς με προσβασιμότητα, ασφάλεια στη μετακίνησή τους και διαφύλαξη όσων η φύση χάρισε και έχουν απομείνει σ΄ αυτή την πόλη, όπως είναι οι χείμαρροι Άναυρος, Κραυσίδωνας και Ξηριάς», καταλήγει η ανακοίνωση της Επιτροπής Δημοτών Κραυσίδωνα.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.