Εθελοντική αιμοδοσία σήμερα

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
Του ΕΕΕΕΚ Βόλου και του 4ου Γυμνασίου Ν. Ιωνίας

Σήμερα Δευτέρα 2 Μαρτίου από τις 9.00 π.μ. ως τη 1.00 μ.μ.. στον αύλειο χώρο του ΕΕΕΕΚ Βόλου και του 4ου Γυμνασίου Ν. Ιωνίας (Στρατή Μυριβήλη 1 – Φυτόκο δίπλα από τη Γεωπονική Σχολή) θα πραγματοποιηθεί εθελοντική αιμοδοσία από την κινητή μονάδα αιμοδοσίας του Νοσοκομείου Βόλου.
Η αιμοδοσία συνδιοργανώνεται από τους συλλόγους προσωπικού ΕΕΕΕΚ Βόλου & 4ου Γυμνασίου Ν. Ιωνίας σε συνεργασία με τους Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων των δύο σχολείων, τον Σύλλογο Θαλασσαιμίας Ν. Μαγνησίας και το Δίκτυο Φορέων Υγείας της Μητρόπολης. Για διευκόλυνση της όλης διαδικασίας και τη διασφάλιση ασφαλούς προσέλευσης, θα ήταν σημαντικό να δηλωθεί -αν είναι εφικτό- η πρόθεση συμμετοχής στην εθελοντική αιμοδοσία στο τηλέφωνο του σχολείου 2421081961 (Πατσιούρα Βάια – Κατσιαούνη Συραγώ).

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.