Γ’ Κατανυκτικός Εσπερινός με ομιλία του Μητροπολίτη Δημητριάδος (video)

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Στον Ιερό Ναό Αγίου Δημητρίου Βόλου τελέστηκε, την Κυριακή 8 Μαρτίου, ο Γ΄ Κατανυκτικός Εσπερινός, χοροστατούντος του Μητροπολίτη Δημητριάδος κ. Ιγνατίου.

Στο τέλος της Ακολουθίας, ο Μητροπολίτης συνέχισε τη σειρά των κατανυκτικών ομιλιών του με θέμα: «Σπουδή στο κατά Λουκάν Ευαγγέλιο». Στην ομιλία του ανέλυσε την ευαγγελική περικοπή από το Ι΄ κεφάλαιο του κατά Λουκάν Ευαγγελίου, συγκεκριμένα τους στίχους 21–37, όπου παρουσιάζεται, μεταξύ άλλων, και η παραβολή του Καλού Σαμαρείτη, αναδεικνύοντας το βαθύτερο μήνυμα της αγάπης προς τον πλησίον.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.