Με επιτυχία υλοποιήθηκε εκπαιδευτική επίσκεψη του 2ου Γυμνασίου Νέας Ιωνίας Βόλου, στο πλαίσιο δράσεων περιβαλλοντικής και επιστημονικής ευαισθητοποίησης, με τη συμμετοχή μαθητών και μαθητριών της σχολικής μονάδας.
Η δράση πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 19 Μαρτίου, με τους μαθητές, συνοδευόμενους από τους εκπαιδευτικούς τους, να συμμετέχουν στο πρόγραμμα «Γεωπεριβαλλοντικά-Γεωμυθολογικά μονοπάτια». Το πρόγραμμα περιλάμβανε θεωρητική ενημέρωση και βιωματικές δραστηριότητες, ενώ στη συνέχεια ακολούθησε επίσκεψη στις Θερμοπύλες, όπου οι μαθητές ξεναγήθηκαν στις θερμές πηγές και στο Κέντρο Ιστορικής Ενημέρωσης. Εκεί είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν παρουσίαση, τρισδιάστατη προβολή και να περιηγηθούν στον ευρύτερο χώρο έως τις ιαματικές πηγές.
Στο ίδιο πλαίσιο, η εκπαιδευτική εκδρομή περιλάμβανε επίσκεψη στο Κακογιάννειο Αστεροσχολείο Υπάτης, όπου οι μαθητές παρακολούθησαν ενημερωτική παρουσίαση στο αμφιθέατρο και συμμετείχαν σε προσομοίωση περιήγησης στο Σύμπαν μέσω πλανηταρίου. Η εμπειρία ξεχώρισε για την οργάνωση και την παραστατική προσέγγιση, ενισχύοντας το ενδιαφέρον και τη συμμετοχή των μαθητών.
Η πρωτοβουλία εντάσσεται σε ένα ευρύτερο πλαίσιο δράσεων που στοχεύουν στη σύνδεση της γνώσης με την εμπειρία, ενισχύοντας τη βιωματική μάθηση και την επαφή των μαθητών με την επιστήμη, το περιβάλλον και την ιστορία. Το σχολείο ευχαριστεί τους φορείς και τους συντελεστές για τη συμβολή τους, καθώς και τους μαθητές για τη συμμετοχή και τη στάση τους.































