Το 2ο Πρότυπο Γενικό Λύκειο Βόλου, σε συνεργασία με το Γενικό Λύκειο Αργαλαστής και το Εσπερινό Λύκειο Βόλου, στο πλαίσιο του Προγράμματος Ενεργού Πολιτειότητας «Υγεία και Ευεξία», διοργανώνει Διασχολική Μαθητική Ημερίδα με θέμα «Συζητώντας με τους εφήβους της GEN Z για την υγεία και την ευεξία».
Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 19 Μαρτίου 2026 και ώρα 9:30 το πρωί στο Πνευματικό Κέντρο της Μητρόπολης Δημητριάδος, στο κέντρο του Βόλου (Κ. Καρτάλη 152 με Α. Γαζή).
Η εκδήλωση εντάσσεται σε ένα ευρύτερο πλαίσιο παιδαγωγικών δράσεων που στοχεύουν στην ανάδειξη κρίσιμων ζητημάτων που αφορούν τη σύγχρονη εφηβεία, όπως η σωματική και ψυχική υγεία, η διατροφή, οι ορμονικές μεταβολές, η διαχείριση του άγχους και ο ρόλος της άσκησης στην ανάπτυξη υγιών στάσεων ζωής. Μέσα από εισηγήσεις επιστημόνων, καθώς και παρεμβάσεις μαθητών, αναπτύσσεται ένας ουσιαστικός διάλογος που ενισχύει την κριτική σκέψη, την ενημέρωση και την ενεργό συμμετοχή των νέων.
Η ημερίδα είναι ανοικτή στο κοινό και προσκαλούνται να την παρακολουθήσουν εκπαιδευτικοί, γονείς, μαθητές και κάθε ενδιαφερόμενος πολίτης.































