Ιστοσελίδα “φάντασμα” του Σωτήρη Πολύζου στην καμπάνια “Μένουμε σπίτι”

Περιεχόμενο από το 2009 και μηδαμινή επισκεψιμότητα σύμφωνα με το Alexa.com

Έκπληξη προκάλεσε η δημοσιοποίηση της λίστας με τα ΜΜΕ που έλαβαν κρατική διαφήμιση από την καμπάνια “Μένουμε Ελλάδα”, αφού μεταξύ αυτών συμπεριλαμβάνονται ιστοσελίδες “φαντάσματα” χωρίς περιεχόμενο και αναγνώστες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το μηδαμινής αναγνωσιμότητας ηλεκτρονικό περιοδικό wishmag.gr του παρουσιαστή Σωτήρη Πολύζου, το οποίο αν και το περιεχόμενό του έχει να ανανεωθεί αρκετά χρόνια, φιγουράρει ανάμεσα σε δημοφιλείς ιστοσελίδες με εκατοντάδες χιλιάδες αναγνώστες χωρίς να έχει διευκρινιστεί μέχρι σήμερα ποια ποσά έλαβε καθεμία από αυτές. Σύμφωνα με καταγγελίες που έλαβε το magnesianews.gr ο Σωτήρης Πολύζος είχε δημιουργήσει πριν από περίπου μία δεκαετία τη συγκεκριμένη ιστοσελίδα ως την ηλεκτρονική έκδοση του έντυπου περιοδικού που κυκλοφορεί μερικές φορές το χρόνο. Εκεί αναπαράγονταν τα ίδια πρόσωπα που πρωταγωνιστούν και στην έντυπη έκδοση μεταξύ των οποίων και συνεργάτες του Σ.Πολύζου. Η ιστοσελίδα όμως φαίνεται να αφέθηκε στην τύχη της αφού το περιεχόμενό της παραπέμπει σε εκδηλώσεις που έγιναν πριν από αρκετά χρόνια και τα πρόσωπα που δίνουν συνεντεύξεις έχουν προ πολλού εξαφανιστεί από το προσκήνιο, τηλεοπτικό και μη. Για να γίνει κατανοητό πόσο παλιό είναι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας στην κατηγορία “Θέατρο” η τελευταία ανάρτηση αφορά σε μια παράσταση της ομάδας performers, μίμων, ηθοποιών και μουσικών «Family Flotz» που φέρονται να έδωσαν παράσταση στο βόλο στο πλαίσιο του Διεθνούς Φεστιβάλ το 2009! Επίσης στην κατηγορία “Εικαστικά” η τελευταία ανάρτηση αφορά έκθεση ζωγραφικής της γνωστής Βολιώτισσας ζωγράφου Δέσποινας Καφενταράκη που έγινε στο Τζόρτζιο Ντε Κίρικο το ίδιο έτος! Καμία έκπληξη δεν προκαλεί το γεγονός ότι και στην κατηγορία “Σινεμά” η τελευταία ανάρτηση αφορά το ίδιο έτος και την κυκλοφορία της νέας ταινίας το Πέδρο Αλμοδοβάρ “Ραγισμένες αγκαλιές”! Το περιεχόμενο αυτό όπως γίνεται κατανοητό δεν προσελκύει εδώ και χρόνια το ενδιαφέρον των αναγνωστών, κάτι που προκύπτει και από την ιστοσελίδα alexa.com που μετράει τη δημοφιλία των ιστοσελίδων

Τα ερωτήματα που προκύπτουν για τον τηλεπαρουσιαστή είναι σοβαρά, αλλά κυρίως για την κυβέρνηση η οποία αξιολόγησε ότι μια ιστοσελίδα χωρίς επίκαιρο περιεχόμενο και μια κρίσιμη μάζα αναγνωστών, θα μπορούσε να φιλοξενήσει μια καμπάνια ενημέρωσης των πολιτών για την πανδημία του κορωνοϊού όπως η “Μένουμε σπίτι”.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.