Κατά πλειοψηφία «ναι» σε Κανονισμό Άρδευσης και Καραμπατζάκη

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
Από το Δημοτικό Συμβούλιο Βόλου

Κατά πλειοψηφία ενέκρινε το Δημοτικό Συμβούλιο Βόλου, τον κανονισμό ύδρευσης και τη μελέτη και τρόπο εκτέλεσης του έργου διαμόρφωση των οδών Ζάχου και Καραμπατζάκη ως ήπιας κυκλοφορίας, με τους συμβούλους των μειοψηφιών να ψηφίζουν αρνητικά.
Η συνεδρίαση έγινε χωρίς την παρουσία του δημάρχου Αχ. Μπέου, τον οποίο αναπλήρωσε ο αντιδήμαρχος Θ. Θεοδώρου και το κλίμα ήταν ήρεμο, ενώ εκ μέρους των μειοψηφιών παραβρέθηκαν ο Θ. Τσαλούχας της ΛΑΣ και οι ανεξάρτητοι σύμβουλοι Κ. Γαργάλας και Ν. Κανελλής.

Για το θέμα της λήψης απόφασης για την έγκριση μελέτης και τρόπου εκτέλεσης του έργου «Διαμόρφωση των οδών Ζάχου και Καραμπατζάκη ως ήπιας κυκλοφορίας», προϋπολογισμού 1.815.500 €, δύο σύμβουλοι εξέφρασαν τις αντιρρήσεις τους.
Ο Θ. Τσαλούχας είπε ότι η ΛΑΣ από την αρχή ήταν αντίθετη και τόνισε ότι θα είναι ένας μικρός περιφερειακός στο κέντρο της πόλης. Ο ίδιος είπε ότι δεν καταλαβαίνει την εμμονή της Δημοτικής Αρχής για το συγκεκριμένο έργο και πρόσθεσε ότι φαίνεται ξεκάθαρα ποιόν σκοπό εξυπηρετεί.
Ο Κ. Γαργάλας διαρωτήθηκε πως είναι δυνατόν να έγινε ΦΕΚ μια κανονιστική που δεν πέρασε από το Δημοτικό Συμβούλιο και εξήγησε ότι η απόφαση που πάρθηκε το 2017, συμπληρώθηκε από μια μελέτη που εγκρίθηκε το 2019. Ο σύμβουλος είπε ότι για να είναι ήπιας κυκλοφορίας, θα πρέπει να έχει οφιοειδή μορφή, κάτι που δεν συμβαίνει με την Καραμπατζάκη.

Ο Κανονισμός Άρδευσης
Για το θέμα του Κανονισμού Άρδευσης ο ανεξάρτητος σύμβουλος Ν. Κανελλής ρώτησε ποια; Είναι η γνώμη των Τοπικών Συμβουλίων, και μέχρι σήμερα πόσοι από τους αγρότες έχουν μεταφερθεί στα τιμολόγια της ΔΕΥΑΜΒ, για να του απαντήσει ο πρόεδρος της ΔΕΑΜΒ Στ. Παπαευσταθίου ότι οι καταναλωτές άρδευσης είναι 3.071, ενώ τα Τοπικά συμβούλια είχαν ερωτηθεί πριν την σύνταξη του Κανονισμού.
Ο αντιδήμαρχος Θ. Θεοδώρου δήλωσε ότι κλήθηκαν στη συνεδρίαση του Δ.Σ. οι πρόεδροι των Τοπικών Συμβουλίων, αλλά δεν παραβρέθηκαν.

Ο σύμβουλος της ΛΑΣ Θ. Τσαλούχας ανέφερε ότι υπάρχει μια Κοινή Υπουργική Απόφαση που θα επιφέρει αναδρομικές αυξήσεις από το 2014, υπάρχει μια λογική εγκλωβισμού ανθρώπων στο σύστημα και ακολουθείται η πολιτική της κεντρικής εξουσίας. Ακόμη κατηγόρησε τη Δημοτική Αρχή ότι έχει ανθρωπάκια και ανδρείκελα που λένε συνεχώς ναι, χαρακτηρισμός που προκάλεσε την αντίδραση των συμβούλων της πλειοψηφίας Δ. Λιβογιάννη και Μίνας Καλογήρου, που του ζήτησαν αν ανακαλέσει.
Ο Θ. Τσαλούχας απάντησε ότι ανακαλεί και επέμεινε ότι υπάρχουν κάποιοι σύμβουλοι που λένε πάντα ναι.

Ο Κ. Γαργάλας τόνισε ότι ο Κανονισμός Άρδευσης κρίθηκε καταρχήν και για τυπικό λόγο παράνομος και αντισυνταγματικός από το ΣτΕ. Σύμφωνα με τον ίδιο υπάρχει μια απόφαση της ΔΕΥΑΜΒ για τον καθορισμό των τελών με μεγάλες διαστρεβλώσεις ενδεχομένως και ψέματα. Όπως είπε η ΔΕΥΑΜΒ υπολογίζει τα έξοδα συντήρησης των αρδευτικών δικτύων σε 197.000 € ετησίως, ενώ ο ίδιος είπε ότι τα υπολόγισε σε 400.000 €, που αντιστοιχεί σε 50 € ανά αρδευόμενο στρέμμα. Τέλος, κατηγόρησε για εγκληματική αδιαφορία τους υπεύθυνους της ΔΕΥΑΜΒ, διότι όπως είπε, έχασαν πρόγραμμα που θα μπορούσε να αποφέρει 2,2 εκ. € για αναβάθμιση των αρδευτικών δικτύων.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.