Το Σωματείο Σχολικών Κυλικείων Μαγνησίας, με αφορμή το πρόσφατο περιστατικό που σημειώθηκε σε σχολική μονάδα του Βόλου, προχώρησε σε έκτακτη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου, κατά την οποία αποφασίστηκε όπως ανακοινώθηκε σχετικά, ομόφωνα η διαγραφή του συγκεκριμένου μέλους από το σωματείο.
Στην ανακοίνωση αναφέρονται τα εξής: «Το Σωματείο μας καταδικάζει απερίφραστα κάθε συμπεριφορά που διαταράσσει την ομαλή λειτουργία του σχολικού περιβάλλοντος και δεν υποστηρίζει σε καμία περίπτωση ενέργειες που δεν συνάδουν με τον σεβασμό και τη συνεργασία που οφείλουν να χαρακτηρίζουν όλους όσοι δραστηριοποιούνται μέσα στη σχολική κοινότητα.
Η ηρεμία, η ασφάλεια και η πρόοδος των μαθητών αποτελούν βασική προτεραιότητα για όλους. Τα σχολικά κυλικεία αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της σχολικής καθημερινότητας και οφείλουν να λειτουργούν με υπευθυνότητα, συνεργασία και αλληλοσεβασμό προς τη διεύθυνση των σχολείων, τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές και τους γονείς.
Το Σωματείο Σχολικών Κυλικείων Μαγνησίας στηρίζει διαχρονικά τη συνεργασία με όλους όσοι απαρτίζουν τη σχολική κοινότητα και θα συνεχίσει να προάγει τις αξίες του σεβασμού, της υπευθυνότητας και της εύρυθμης λειτουργίας των σχολείων.
Τέτοιες συμπεριφορές δεν εκφράζουν το σύνολο των επαγγελματιών των σχολικών κυλικείων, οι οποίοι καθημερινά εργάζονται με συνέπεια και σεβασμό στον χώρο της εκπαίδευσης».































