Κινητοποίηση στη Λάρισα της Ένωσης Υπαλλήλων ΟΑΕΔ Κ. Ελλάδας

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Λύση στο μεγάλο ζήτημα των αποχωρήσεων των συναδέλφων εργασιακών συμβούλων δεν έχει βρεθεί ακόμη. Η διοίκηση παρά τον ορατό πλέον κίνδυνο διάλυσης των υπηρεσιών μας φαίνεται ότι κυριολεκτικά πετάει χαρταετό, αναφέρεται σε ανακοίνωση της Ένωσης Υπαλλήλων ΟΑΕΔ Κεντρικής Ελλάδας.
Η Ένωση υπαλλήλων ΟΑΕΔ Κεντρικής Ελλάδας συμμετέχει στην πανελλαδική δράση διαμαρτυρίας για το μέλλον των συναδέλφων και του ίδιου του οργανισμού μας.
«Καλούμε αύριο Παρασκευή στη Λάρισα στις 2 το μεσημέρι έξω από την Περιφερειακή Διεύθυνση ΔΥΠΑ Θεσσαλίας όλους τους συναδέλφους συμβασιούχους και μη, καθώς και τους φορείς της πόλης και της περιφέρειας μας σε παράσταση διαμαρτυρίας», αναφέρεται σε ανακοίνωση.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.