Αναστάτωση προκάλεσε στους κατοίκους της οδού Παπάγου με Πολυκάρπου έντονη δυσοσμία που εμφανίστηκε σήμερα το μεσημέρι. Σύμφωνα με μαρτυρίες περιοίκων, πιθανότατα σημειώθηκε θραύση σε κεντρικό αγωγό αποχέτευσης.
Όπως αναφέρουν κάτοικοι της περιοχής, λύματα φέρεται να διέρρευσαν από τον υπόνομο, γεγονός που δημιούργησε έντονη οσμή και ανησυχία για πιθανό υγειονομικό κίνδυνο.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.





































