Προβλήματα στη διανομή λογαριασμών και καρτών στον Βόλο: Καθυστερήσεις έως 3 μήνες

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
Μόλις 35 ταχυδρομικοί υπάλληλοι για όλο τον Νομό!

Καθυστέρηση μέχρι και τριών μηνών στην παραλαβή λογαριασμών οργανισμών κοινής ωφέλειας παρατηρείται σε πολλές περιπτώσεις στον Bόλο, με πολλούς να είναι δυσαρεστημένοι, λόγω του ότι καλούνται να τους πληρώσουν εκπρόθεσμα με ό,τι αυτό συνεπάγεται, με τις εταιρείες να μην ενδιαφέρονται εάν ο καταναλωτής δεν φταίει για την αργοπορημένη ειδοποίηση και εξόφληση.

Ο πρόεδρος της Ένωσης Καταναλωτών Βόλου, Κων. Λυχναρόπουλος, αναφέρει στο magnesianews.gr, ότι υπάρχουν πολλές καταγγελίες για μεγάλες καθυστερήσεις από πλευράς ΕΛΤΑ, τόσο στη διανομή λογαριασμών, όσο και τραπεζικών καρτών, με αποτέλεσμα οι τράπεζες να βγάζουν άκυρες τις κάρτες ΑΤΜ ή τις πιστωτικές που έστειλαν επειδή πέρασε μεγάλο χρονικό διάστημα από την ώρα που θα έπρεπε να ενεργοποιηθούν.

Έτσι θα πρέπει ο πολίτης να έρθει σε συνεννόηση με την τράπεζα και να ζητήσει επανέκδοση της κάρτας, ενώ μπορεί να μεταβεί στα ΕΛΤΑ και να παραλάβει τον φάκελο με την κάρτα που έχει στείλει η τράπεζα αυτοπροσώπως χωρίς να περιμένει τον ταχυδρόμο.

Ο κ. Λυχναρόπουλος προτείνει ως λύση, από τη στιγμή που υπάρχει μεγάλη έλλειψη προσωπικού στα ΕΛΤΑ, να ζητούν οι πολίτες να τους έρχονται ηλεκτρονικά σε pdf οι λογαριασμοί στο email τους για να μπορούν να έχουν τον έλεγχο και να τους εξοφλούν εμπρόθεσμα. Το αίτημα αυτό υπάρχει η δυνατότητα να υποβληθεί μέσω της υπηρεσίας εξυπηρέτησης καταναλωτών που διαθέτουν οι εταιρείες και να λυθεί το πρόβλημα.

Μόλις 35 ταχυδρομικοί για όλη τη Μαγνησία!

Τεράστιες είναι οι ελλείψεις σε προσωπικό στα ΕΛΤΑ σε όλο τον Νομό και ειδικά στον Βόλο, αφού σύμφωνα με συνδικαλιστές του κλάδου, αυτή τη στιγμή εργάζονται μόλις 35 ταχυδρομικοί για να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες χιλιάδων κατοίκων. Μάλιστα τους καλοκαιρινούς μήνες το πρόβλημα οξύνεται περισσότερο, αφού ένας με δύο θα λείπουν κάθε φορά με άδεια, οπότε ο πραγματικός αριθμός πέφτει γύρω στους 33 με 34 υπαλλήλους.

Ο πρόεδρος του Σωματείου Ταχυδρομικών Θεσσαλίας, Αθ. Τουλάκης, επισημαίνει στο magnesianews.gr πως μετά το 2020, όταν και εφαρμόστηκε η δυνατότητα εθελούσιας εξόδου στους ταχυδρομικούς, οι ελλείψεις σε προσωπικό πανελλαδικά είναι τεράστιες. Λύση στο πρόβλημα δεν φαίνεται να έρχεται και από το ενοικιαζόμενο προσωπικό, καθώς οι αποδοχές τους δεν είναι και πολύ ανταγωνιστικές για να πειστούν να αναλάβουν το δύσκολο έργο του ταχυδρομικού.

Έτσι η συντριπτική τους πλειοψηφία προτιμά να εργαστεί το καλοκαίρι στον τομέα του τουρισμού που περιλαμβάνει μεγαλύτερες αποδοχές, παρά να δουλέψουν για έναν με δύο μήνες ως ταχυδρόμοι. Έτσι οι εναπομείναντες υπάλληλοι προσπαθούν να κάνουν τη δουλειά τους όπως μπορούν, ωστόσο, παρατηρούνται σημαντικές αρρυθμίες στην ομαλή λειτουργία της υπηρεσίας, με συνέπεια ο κόσμος να ταλαιπωρείται και να διαμαρτύρεται.

Γιώργος Στεργίου

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.