Η Αντιδήμαρχος Κοιν. Αλληλεγγύης σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Κοιν. Προστασίας του Δ. Βόλου και τις παρακάτω εθελοντικές ομάδες : 1) Ελληνική Ομάδα Διάσωσης Μαγνησίας, 2) Επίλεκτη Ομάδα Ειδικών Αποστολών, 3 ) Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό και 4) Λέσχη Ειδικών Δυνάμεων ξεκίνησε από τα μέσα Φεβρουαρίου και συνεχίζει και τον Μάρτιο εκπαίδευση πρώτων βοηθειών σε υπαλλήλους των διαφόρων υπηρεσιών του Δήμου στα πλαίσια επιμόρφωσης τους.
Σκοπός του προγράμματος είναι η ευαισθητοποίηση όλων στο κομμάτι των πρώτων βοηθειών αναφορικά με τη αναγκαιότητα τους στην καθημερινότητα και την προφύλαξη από επικείμενα συμβάντα στο χώρο εργασίας. Ευχαριστούμε όλους τους εθελοντές για την πολύτιμη βοήθεια τους, αναφέρεται σε δελτίο Τύπου.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































