Συμβολικός, αλλά μαζικός ήταν ο περίπατος, που έγινε σήμερα στον Βόλο, για την Παγκόσμια Ημέρα κατά του Ρατσισμού και των Διακρίσεων με μήνυμα «Όλοι ξεχωριστοί, όλοι ίσοι».
Η πορεία ξεκίνησε από τη Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, στη Μεταμορφώσεως 2, και τερμάτισε μπροστά από τον Άγιο Νικόλαο, ενώ ακολούθησαν μουσικοθεατρικά δρώμενα.
Η δράση διοργανώθηκε από το Κέντρο Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων της ΑΡΣΙΣ στη Μακρινίτσα, σε συνεργασία με το Solidarity Now, που λειτουργεί στη Λάρισα το Κέντρο Εξειδικευμένων Υπηρεσιών ΠΥΞΙΔΑ για ασυνόδευτα ανήλικα, υπό την αιγίδα του Δήμου Βόλου και με τη συμμετοχή φορέων και σχολείων της πόλης.

Ο περίπατος ανέδειξε, μέσα από μια ανοιχτή δημόσια παρουσία στο κέντρο της πόλης, την ανάγκη για ισότητα, αποδοχή και κοινωνική ένταξη. Το μήνυμα των διοργανωτών ήταν ότι η διαφορετικότητα δεν αποτελεί στοιχείο διαχωρισμού, αλλά όρο συμβίωσης και κοινωνικής συνοχής.
Η πρωτοβουλία έφερε στο προσκήνιο ζητήματα που αφορούν όχι μόνο τις διακρίσεις σε βάρος ευάλωτων ομάδων, αλλά και τη συνολικότερη στάση μιας τοπικής κοινωνίας απέναντι στη συνύπαρξη, την ισοτιμία και τον σεβασμό των δικαιωμάτων.


Ο Βόλος είπε «όχι» στον ρατσισμό- Μαζική συμμετοχή στον συμβολικό περίπατο (φωτογραφίες)
Από το Κέντρο Ασυνόδευτων Ανηλίκων ΑΡΣΙΣ με την συμμετοχή σχολείων και φορέων
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.






























