Μπέος: «Είχα πει ότι δεν θα γίνει το LNG- Εγώ μπορώ και συνομιλώ με πολιτικούς και επιχειρηματικούς κύκλους»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
Κι έκανε λόγο για «τρομοκρατία» των πολιτών

Η μεγάλη νίκη της κοινωνίας του Βόλου, μετά την απόρριψη της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων της εγκατάστασης μονάδας LNG στον Παγασητικό είναι αυταπόδεικτη. Σε αυτό τον αγώνα ήταν όλοι μαζί, οι φορείς, οι πολίτες, οι Δήμοι της Μαγνησίας, η περιφέρεια. Μοναδική εξαίρεση ο Αχ. Μπέος, που καλωσόριζε τους επενδυτές στο Δημαρχείο Βόλου για να παρουσιάσουν την επένδυσή τους, με τον ίδιο να σφραγίζει το ενδιαφέρον του το 2020 με έγγραφο που τους είχε αποστείλει χαρακτηρίζοντας τη μονάδα ως «υψηλής αποδοτικότητας, τεχνογνωσίας, υψηλού κύρους και περιβαλλοντικής ευθύνης».
Σήμερα, με δήλωσή του προσπαθεί να μειώσει όλες τις προσπάθειες και τις αντιστάσεις της κοινωνίας της Μαγνησίας και να φανεί ο ίδιος, ως εκείνος που έχει την πληροφορία, από τους πολιτικούς και τους επιχειρηματίες, που μόνο ο ίδιος μπορεί να μιλήσει.
Σε ανακοίνωσή του, ο Αχ. Μπέος αναφέρει ότι πρώτος αυτός πριν επτά μήνες είχε δηλώσει πως το LNG δεν θα γίνει, όχι γιατί επιβαρύνει το περιβάλλον, όχι γιατί υπάρχουν σοβαροί κίνδυνοι για την δημόσια υγεία, αλλά, όπως είχε πει, γιατί η κυβερνητική πρόθεση ήταν να πραγματοποιηθεί σε άλλη περιοχή.
Μάλιστα, η πληροφόρησή του αυτή ήρθε από πολιτικούς και επιχειρηματικούς κύκλους, που όπως τονίζει, εκείνος μπορεί να συνομιλεί…
Ακόμη, χαρακτηρίζει όσους έτρεξαν, ενδιαφέρθηκαν, ρώτησαν για το θέμα ως γραφικούς και «ήρωες» μιας δήθεν μάχης, που δεν δόθηκε ποτέ και για να καλύψει την πριν από μερικούς μήνες δήλωσή του, περί «200 χαβαλέδων» αναφέρει πως αν κάποιοι έχουν δικαίωμα να μιλούν για νίκη και ηθική ικανοποίηση είναι μόνο οι πολίτες…
Η δήλωση Μπέου
“Είναι τουλάχιστον γραφικός ο διαγκωνισμός διάφορων «παραγόντων», που θεωρούν εαυτούς επαναστάτες και απόλυτους εκφραστές της βούλησης της τοπικής μας κοινωνίας, για να αναδειχθούν «ήρωες» μιας δήθεν μάχης, που δεν δόθηκε ποτέ.

Επτά μήνες πριν είχα δηλώσει ξεκάθαρα ότι η επένδυση για το LNG δεν πρόκειται να προχωρήσει στην περιοχή μας γιατί η κυβερνητική πρόθεση είναι να πραγματοποιηθεί σε άλλη περιοχή, με άλλο επενδυτικό σχήμα και συνεπώς οι πολίτες δεν πρέπει να ανησυχούν. Πληροφορία απολύτως έγκυρη, προερχόμενη από πολιτικούς και επιχειρηματικούς κύκλους, με τους οποίους εγώ μπορώ να συνομιλώ.
Υβρεις, λοιδωρίες, συκοφαντίες, ήταν η αντίδραση όλων αυτών, που είχαν επενδύσει στην «τρομοκρατία» των πολιτών για ιδιοτελείς, μικροπολιτικούς λόγους.
Ωστόσο τα γεγονότα αποτελούν αδιάψευστο μάρτυρα για το ποιος δικαιώθηκε και ποιος είπε, για μια ακόμη φορά, την αλήθεια στους πολίτες. Αντί λοιπόν όλοι αυτοί οι λαϊκιστές και δημαγωγοί, που επιχειρούν να εξαπατήσουν πολιτικά την κοινωνία, να πανηγυρίζουν και να εκφράζουν την αυτοϊκανοποίησή τους για δήθεν νίκες και θριάμβους τους, ας σοβαρευτούν και ας συνειδητοποιήσουν ότι εν έτει 2026 δεν μπορούν να πολιτεύονται με όρους της δεκαετίας του 1960 – 70, μισού και πλέον αιώνα, δηλαδή, πριν.
Η πόλη μπροστά στις εξελίξεις που καλπάζουν πρέπει να δώσει πραγματικές μάχες που αφορούν το μέλλον των επόμενων γενεών και όχι σαν άλλος Δον Κιχώτης να μάχεται ανεμόμυλους.
Και για να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα. Αν κάποιοι έχουν δικαίωμα να μιλούν για νίκη και ηθική ικανοποίηση είναι μόνο οι πολίτες, που υπό το κράτος μια πραγματικής ανησυχίας, αντέδρασαν. Οι πολιτικοί απατεώνες που επιχείρησαν να τους χειραγωγήσουν και να τους εκμεταλλευτούν ας σωπάσουν.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.