Νίκος Βισβίκης: «Δεν …περπατούν οι χαμηλού κόστους μαζικές εκδρομές»

Νίκος Βισβίκης
Γεμάτο το Πήλιο και η Θεσσαλία για την 28η Οκτωβρίου

«Γεμάτο» από τουρίστες είναι το Πήλιο και οι δημοφιλείς προορισμοί στη Θεσσαλία για το τριήμερο της 28ης Οκτωβρίου, όπως δήλωσε στο Ράδιο ΕΝΑ ο οικονομολόγος και τουριστικός πράκτορας κ. Νίκος Βισβίκης, επισημαίνοντας όμως , πως δεν συμβαίνει το ίδιο σε πολλούς προορισμούς της χώρας.
Ο κ. Βισβίκης σημείωσε πως ενέργεια και ακρίβεια έχουν επηρεάσει την ψυχολογία των εν δυνάμει ταξιδιωτών, οι οποίοι μεταθέτουν τα σχέδια για κάποιο ταξίδι, λόγω του φόβου αλλά και της ρευστής κατάστασης που υπάρχει.
Σύμφωνα με τον κ. Βισβίκη στην απόφαση κάποιου να πραγματοποιήσει ένα ταξίδι παίζει ρόλο το κόστος της θέρμανσης, του ηλεκτρισμού, το καλάθι της νοικοκυράς, ο φόβος του πολέμου και η έκρυθμη κατάσταση με τη γείτονα και επειδή ο τουρισμός είναι ψυχολογία και έχει μεγαλύτερη ελαστικότητα μπορεί να το μεταθέσει, έχοντας προτεραιότητα όλα τα προηγούμενα.
Σε αυτή την εικόνα επίσης προστίθεται και ο covid που ακόμη ελλοχεύει και κάνει την τρίτη ηλικία να μην αποφασίζει εύκολα να πραγματοποιήσει κάποιο ταξίδι. Όπως τόνισε ο κ. Βισβίκης οι χαμηλού κόστους μαζικές εκδρομές δεν έχουν ανταπόκριση, όπως και οι μαζικές εκδρομές στο εξωτερικό, ενώ οι νέοι και όσοι έχουν να καλύψουν το κόστος για εκδρομές 2-3 ημερών προτιμούν μέρη όπως το Πήλιο και τα Μετέωρα, ξενοδοχεία και Airbnb, όπου διαμορφώνουν μόνοι τους το πρόγραμμά τους αλλά και το οικονομικό τους πακέτο.

Άγνωστο τοπίο η συνέχεια του τουρισμού

Σε ότι αφορά στην περιοχή μας ο κ. Βισβίκης επεσήμανε πως το τριήμερο της 28ης Οκτωβρίου είναι «γεμάτο» το Πήλιο και οι προορισμοί στη Θεσσαλία, όμως ο μαζικός τουρισμός δεν …περπάτησε. «Το Πήλιο είναι Α’ Εθνική, αλλοίμονο εάν δεν γεμίσει. Αυτό όμως δεν δίνει κριτήριο ότι γέμισαν όλα τα καταλύματα στην Ελλάδα», σχολίασε ο ίδιος.
Αναφορικά για τη συνέχεια του τουρισμού, μετά την 28η Οκτωβρίου, ο κ. Βισβίκης σημείωσε πως είναι ένα άγνωστο τοπίο, καθώς επηρεάζεται από τα οικονομικά, τα οποία είναι ρευστά. Ο ίδιος χαρακτήρισε τον εαυτό του επιφυλακτικό και προσπαθεί κρατώντας χαμηλά τον οικονομικό πήχη να οργανώσει εκδρομές για τους ενδιαφερόμενους. «Κατέβασα τον οικονομικό πήχη. Οι τιμές σε πακέτα είναι ίδιες με προ covid εποχή, παρά το γεγονός ότι έχει αυξηθεί το κόστος ενός ταξιδιού. Αυτό το έκανα, διότι εάν δεν δώσω το οικονομικό κίνητρο ο άλλος θα μεταθέσει το ταξίδι του. Πρέπει να κρατήσουμε ζωντανό το ενδιαφέρον του κόσμου έστω και με μηδενικό έσοδο», επεσήμανε τέλος ο ίδιος.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.