Δικαιοσύνη ζητούν οι μαθητές του Βόλου για το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών και με αφορμή τη συμπλήρωση τριών ετών από την ημέρα του δυστυχήματος, αλλά και ενόψει του συλλαλητηρίου του Σαββάτου, προχώρησαν σε καταλήψεις σχολείων. Ειδικότερα, υπό κατάληψη τελούν σήμερα, σύμφωνα με τα στοιχεία της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας, το 3ο ΕΠΑΛ Βόλου, το 3ο Γυμνάσιο Βόλου, το 6ο Γυμνάσιο Βόλου, το 8ο Γυμνάσιο Βόλου, το 10 Γυμνάσιο Βόλου, το 1ο ΓΕΛ Βόλου, το 2ο ΓΕΛ Βόλου, το 2ο ΓΕΛ Ν. Ιωνίας, το 3 ΓΕΛ Βόλου. Σε αποχή προχώρησαν οι μαθητές του 2ο ΕΠΑΛ Ν. Ιωνίας.
Μαθητές στα σχολεία του ανάρτησαν πανό, εκφράζοντας αυτά που όλη η κοινωνία σκέφτεται.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































