Παιδιά του Ορφανοτροφείου, σε εκδήλωση του Μουσικού Σχολείου

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Το Μουσικό Σχολείο Βόλου παρουσίασε με μεγάλη επιτυχία την Τετάρτη το βράδυ το μιούζικαλ «The Greatest Showman» στην Παλιά Ηλεκτρική.
Στην παράσταση παρευρέθηκαν και τα παιδιά του Ορφανοτροφείου, μετά από ευγενική πρόσκληση του Μουσικού Σχολείου.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, “θερμά ευχαριστούμε το Μουσικό Σχολείο Βόλου που σκέφτηκε τα παιδιά μας και τους έδωσε τη δυνατότητα να απολαύσουν μια τόσο μαγευτική εμπειρία γεμάτη μουσική, χορό και θέαμα.
Η επίσκεψη αυτή αποτέλεσε μια μοναδική ευκαιρία για τα παιδιά μας να έρθουν σε επαφή με την τέχνη και να ζήσουν ένα δημιουργικό και ψυχαγωγικό απόγευμα, γεμάτο χαρά και ενθουσιασμό.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.