Οι Διοικήσεις των συνταξιουχικών οργανώσεων Μαγνησίας καλούν τους συνταξιούχους περιοχής να συμμετέχουν σε συγκέντρωση – παράσταση διαμαρτυρίας για την υγεία, την Πέμπτη 19 Μαρτίου στις 11:00 π.μ. έξω από το Γενικό Νοσοκομείο Βόλου, μαζί με τους υγειονομικούς του Νοσοκομείου Βόλου, με τα σωματεία και φορείς της πόλης, για να ενώσουν, όπως σημειώνουν σε ανακοίνωσή τους, τις δυνάμεις τους, διεκδικώντας και υπερασπίζοντας το πραγματικό Δημόσιο, δωρεάν, καθολικό σύστημα Υγείας – Πρόνοιας, πλήρως χρηματοδοτούμενο από το κράτος.
Όπως τονίζεται στην ανακοίνωση «Συνεχίζουμε τον αγώνα των συνταξιούχων για τα εκρηκτικά προβλήματα της υγείας και της ακρίβειας και:
Διεκδικούμε άμεσες λύσεις στα προβλήματα της υγείας-πρόνοιας που η κατάσταση έχει φθάσει στο απροχώρητο και απειλούν την ζωή μας από ένα σύστημα υγείας που σταθερά παραχωρείται και παραδίδεται στα νύχια των επιχειρηματικών ομίλων και γίνεται όλο και πιο ακριβό εμπόρευμα την στιγμή που πέρα των άλλων η ακρίβεια τσακίζει κόκκαλα.
Για μια ακόμη φορά σε συνέχεια κινητοποιήσεων των συνταξιούχων και υπομνημάτων προς όλες τις κυβερνήσεις αλλά και στην Κυβέρνηση της Ν.Δ., εκφράζουν την έντονη διαμαρτυρία τους για την κατάσταση που έχουν διαμορφώσει οι θανατηφόρες πολιτικές σε βάρος των συνταξιούχων και του λαού, στον τομέα της Υγείας – Ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης.
Όπως και άλλες φορές έχουμε αναφερθεί σε υπομνήματά μας, θα χρειάζονταν πολλές σελίδες για να περιγράψουμε όλο το φάσμα προβλημάτων που έχουν δημιουργηθεί λόγω των περικοπών σε υγεία, ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, που έχουμε δεχθεί τα τελευταία χρόνια.
Συγκεκριμένα: Το πακέτο της περίθαλψης σε όλες τις βαθμίδες και επίπεδα είναι υποβαθμισμένο και καρκινοβατεί με ότι αυτό συνεπάγεται για την υγεία μας.
Επίσης, οι Συνεργαζόμενες Συνταξιουχικές Οργανώσεις Μαγνησίας είναι κατηγορηματικά αντίθετες στη συνεχή υποβάθμιση των υπηρεσιών υγείας στην εφαρμογή του αντιλαϊκού προϋπολογισμού του 2026, που έδωσε νέο χτύπημα στο δικαίωμα του λαού στην υγεία – περίθαλψη. Τα μειωμένα κονδύλια για την υγεία, τον ΕΟΠΥΥ, για τα δημόσια νοσοκομεία, και ιδρύματα, μηδενίζουν την ιατρική και φαρμακευτική αγωγή.
Οι συνταξιούχοι Μαγνησίας διεκδικούν:
Δημόσιο, δωρεάν, καθολικό σύστημα Υγείας – Πρόνοιας, πλήρως χρηματοδοτούμενο από το κράτος
Εξασφάλιση από το κράτος δωρεάν, πλήρους και απρόσκοπτης ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης και νοσηλείας σε όλους.
Πλήρη και επαρκή κρατική χρηματοδότηση των δημόσιων νοσοκομείων, των Κέντρων Υγείας και των άλλων μονάδων Υγείας από τον κρατικό προϋπολογισμό.
Μαζικές προσλήψεις μόνιμου προσωπικού, πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης, όλων των κλάδων και ειδικοτήτων, στο Γενικό Νοσοκομείο Βόλου “Αχιλλοπούλειο”, στα Κέντρα Υγείας και στις άλλες μονάδες Υγείας.
Μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων και επικουρικών».































