Περίπατος κατά της ενδοοικογενειακής βίας το Σάββατο στον Βόλο

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Η Διεύθυνση Αστυνομίας Μαγνησίας, η Περιφερειακή Ενότητα Μαγνησίας & Σποράδων και ο Δήμος Βόλου, προγραμματίζουν να πραγματοποιηθεί μεθαύριο Σάββατο, 21 Μαρτίου 2026, στον Βόλο, «Περίπατος Ευαισθητοποίησης κατά της Ενδοοικογενειακής Βίας».

Με σεβασμό στα θύματα και με στόχο την ενημέρωση και την αφύπνιση της κοινωνίας, θέλουμε να στείλουμε ένα ισχυρό μήνυμα ότι η βία μέσα στην οικογένεια δεν έχει θέση.

Η παρουσία όλων είναι σημαντική, γιατί η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η αλληλεγγύη μπορούν να συμβάλουν στην πρόληψη και αντιμετώπιση της ενδοοικογενειακής βίας.
«Ας περπατήσουμε μαζί, σιωπηλά αλλά δυνατά, για ένα μήνυμα ελπίδας,
προστασίας και σεβασμού», τονίζεται από τους φορείς σε ανακοίνωση.

Σημείο εκκίνησης: Μεταμορφώσεως με Ερμού, ώρα 12.00.
Σημείο τερματισμού: προαύλιο Ιερού Ναού Αγίου Νικολάου, ώρα 12.30.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.