Πικετοφορία των οργανώσεων του ΚΚΕ και της ΚΝΕ θα πραγματοποιηθεί σήμερα, Τρίτη 3 Μαρτίου στις 18:30 στην Πλατεία Αγίου Νικολάου, με τις οργανώσεις να καταγγέλλουν τη νέα επίθεση του Ισραήλ και των ΗΠΑ στο Ιράν, τονίζοντας ότι η επίθεση αυτή φέρνει πιο κοντά έναν γενικευμένο πόλεμο στη Μέση Ανατολή.Μεταξύ άλλων αναφέρεται στην ανακοίνωση ότι «Τώρα χρειάζεται ο λαός μας να δυναμώσει την αλληλεγγύη του στον ιρανικό λαό και όλους τους λαούς που είναι θύματα της ιμπεριαλιστικής βαρβαρότητας, απαιτώντας να κλείσει η βάση της Σούδας, στην 110 Πτέρυγα μάχης, στην Αλεξανδρούπολη και σε όλη την χώρα».
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































