Πρώτη επιτυχημένη αιμοδοσία από το Σωματείο Εργαζομένων ΟΣΕ- Θεσσαλικός (φωτογραφίες)

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε σήμερα 18 Μαρτίου η πρώτη εθελοντική αιμοδοσία από το Σωματείο Εργαζομένων ΟΣΕ- Περιφερειακό Τμήμα «Θεσσαλικός» σε συνεργασία με τον Σύλλογο Αιμοδοτών «Η Αλληλεγγύη», στον Σιδηροδρομικό Σταθμό Βόλου.
Στη δράση συμμετείχαν εργαζόμενοι του ΟΣΕ και πολίτες απ’ όλη τη Θεσσαλία, ενισχύοντας, όπως σημειώνει το Σωματείο, με την παρουσία τους το μήνυμα της προσφοράς και της αλληλεγγύης.
«Ως Σωματείο Εργαζομένων δεσμευόμαστε ότι αυτή η πρωτοβουλία θα καθιερωθεί κάθε χρόνο, ενισχύοντας την εθελοντική προσφορά και την κοινωνική αλληλεγγύη στην περιοχή μας. Ευχαριστούμε θερμά όλους τους εθελοντές και το ιατρικό προσωπικό που συνέβαλαν στην επιτυχή διοργάνωση», σημειώνει το Σωματείο.
Δείτε φωτογραφίες:

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.