Σεμινάριο για την ηλεκτρονική προσβασιμότητα από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Η Μονάδα Ισότιμης Πρόσβασης Ατόμων με Αναπηρία και Ατόμων με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες διοργανώνει εργαστηριακά σεμινάρια με θέμα τις βασικές αρχές ηλεκτρονικής προσβασιμότητας, με στόχο την ενίσχυση της συμπερίληψης στο ακαδημαϊκό περιβάλλον.

Ο πρώτος κύκλος αφορά στην ηλεκτρονική προσβασιμότητα εγγράφων Word και απευθύνεται στο διδακτικό και διοικητικό προσωπικό.

Θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου στις 11 το πρωί στο εργαστήριο διδασκαλίας ηλεκτρονικών υπολογιστών (Αίθουσα Α24) του Τμήματος Οικονομικών Σπουδών στον Βόλο. Για τη συμμετοχή απαιτείται δήλωση.

 

 

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.