Σημαντικό το ψηφιακό μάρκετιγκ για τις επιχειρήσεις του τουρισμού

Πάνω από το 50% των κρατήσεων γίνονται πλέον ηλεκτρονικά

Σημαντικό είναι για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τομέα του τουρισμού το ψηφιακό μάρκετιγκ και η χρήση διάφορων ψηφιακών εργαλείων, τα οποία παρουσιάστηκαν σε ολοήμερη εκπαιδευτική ημερίδα, αποκλειστικά για το σύνολο των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον τομέα του τουρισμού στη Θεσσαλία που πραγματοποιείται στο ΞΕΝΙΑ του Βόλου. Πάνω από τις μισές κρατήσεις σε ξενοδοχεία γίνονται ηλεκτρονικά και οι επιχειρηματίες του τουρισμού έχουν μεγάλο εύρος κινήσεων για να κάνουν τη διαφημιστική τους καμπάνια.

Η Εκπαιδευτική Ημερίδα Τουρισμού, αποτελεί πρωτοβουλία της «Σύμπραξη του Τουρισμού για τη Θεσσαλία», και υλοποιείται στο πλαίσιο του ολοκληρωμένου Σχεδίου Μάρκετινγκ και Αναπτυξιακών Δράσεων, που η Marketing Greece του ΣΕΤΕ και η Coca-Cola Τρία Έψιλον, σε στρατηγική συνεργασία με την Περιφέρεια Θεσσαλίας, σχεδίασαν και υλοποιούν με στόχο την ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος της Θεσσαλίας, ενώ στις εργασίες παραβρέθηκαν 120 επιχειρηματίες του τουρισμού από τη Μαγνησία. Κατά την εκδήλωση έγινε γνωστό ότι πάνω από 50% των κρατήσεων γίνονται πλέον ηλεκτρονικά και οι επαγγελματίες πρέπει να εκμεταλλευτούν κατά τον καλύτερο τρόπο το διαδίκτυο για ν’ αυξήσουν τη δουλειά και τους πελάτες τους.

Την επιτυχία του marketing plan της Θεσσαλίας επισήμανε ο περιφερειάρχης Κ. Αγοραστός και το χαρακτήρισε σημαντικό εργαλείο που έχει βγάλει τη Θεσσαλία από τα στενά όρια της Ελλάδας. Όπως είπε, ο κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να βρει πληροφορίες για τον τουρισμό, τον πολιτισμό, την πληρότητα, τα ξενοδοχεία, τους προορισμούς. «Μπορείς να κάνεις το δικό σου ταξίδι μέσα από την διαδικτυακή πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί, να χρησιμοποιήσεις τα video κ.α. Προβάλλεται ακόμη και ο μικρότερος προορισμός της Θεσσαλίας», τόνισε.

Ο περιφερειάρχης ανέφερε ότι στην εκπαιδευτική ημερίδα οι επιχειρηματίες του τουρισμού θα γνωρίσουν διεθνείς πρακτικές που αξιοποιούν το trip advisor, τα κοινωνικά δίκτυα και το ψηφιακό marketing. Ακόμη τόνισε ότι στη Θεσσαλία υπάρχουν δείκτες ανόδου της τουριστικής κίνησης και επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου.«Στη Θεσσαλία παρόλο που είναι δύσκολος προορισμός και δυσκολευτήκαμε να ολοκληρώσουμε το marketing plan ,τελικά πετύχαμε όπως φαίνεται από τα στοιχεία. Οι τουρίστες ξοδεύουν περισσότερα χρήματα στους δικούς μας προορισμούς. Η Θεσσαλία έκανε πραγματικότητα ένα μοντέλο που θα ήθελε να έχει όλη η χώρα, στο πλαίσιο της συνέργειας δημόσιου και ιδιωτικού τομέα», ανέφερε ο Κώστας Αγοραστός.

Η Ιωάννα Δρέττα της Marketing Greece τόνισε ότι υπάρχει πολύ μεγάλη συμμετοχή και ενδιαφέρον εκ μέρους των επαγγελματιών, ενώ χαρακτήρισε την πλατφόρμα mythessaly.com την ωραιότερη πλατφόρμα Περιφέρειας στην Ελλάδα.

Η σύμπραξη Τουρισμού για τη Θεσσαλία είναι ένα τριετές πρόγραμμα που συνεχίζεται μέχρι το 2018 και σύμφωνα με τον Αλέξανδρο Παπαδάκη external community affairs manager της Coca Cola 3E «εμείς θα συνεχίσουμε να λειτουργούμε ως θετικός μοχλός ανάπτυξης για την περιοχή, δίνοντας ώθηση στην τοπική οικονομία, στις επιχειρήσεις, στην απασχόληση και στην κοινωνία».

Τέλος, η Διδάκτωρ Τουριστικού Μάρκετινγκ στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης του Πανεπιστημίου Πειραιώς, Γεωργία Ζούνη, είπε οι επιχειρηματίες θα πρέπει να χρησιμοποιούν όλα τα κοινωνικά δίκτυα σε ποσοστό υψηλό, όσο τα χρησιμοποιούν στην καθημερινότητά τους οι πολίτες. Όπως είπε, από τη στιγμή που οι τουρίστες ξεκινούν να ονειρευτούν ένα ταξίδι, η επιχείρηση πρέπει να είναι έτοιμη να ανταποκριθεί για να προσελκύσει τουρίστες με τη χρήση των ηλεκτρονικών εργαλείων. Μάλιστα επισήμανε ότι τελευταία οι Έλληνες επιχειρηματίες αρχίζουν να αντιλαμβάνονται για τη σημασία της χρήσης αυτών των εργαλείων και εκπαιδεύονται σε αυτά.

Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν οι αντιπεριφερειάρχης Μαγνησίας Δωροθέα Κολυνδρίνη, ο θεματικός αντιπεριφερειάρχης Γιώργος Καλτσογιάννης, ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Γιώργος Ζαφείρης και πολλοί επαγγελματίες του τουρισμού.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.